معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: مهمترین دغدغه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ورود شرکت‌های دانش بنیان به عرصه نفت است.

به گزارش خبرنگار فناوری های نوین باشگاه خبرنگاران حاضر در محل سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین برنامه‌های ما ورود شرکت‌های دانش بنیان به عرصه نفتی است با توجه به اینکه بزرگترین چالش‌ها به دست گرفتن بازار است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا بازار را در هر حوزه‌ای به‌ دست آوریم گفت: به دست آوردن بازار مشکل است و طبیعی است که در حوزه نفت هم مشکلات مربوط به خود را دارد که این مشکلات دو طرفه مربوط به صنعت و سازندگان داخلی است.

وی افزود: کشور باید از لحاظ تکنولوژی بالا باشد تا از لحاظ کیفیت جواب بدهد که در صنعت نفت هم با توجه به پیشینه صد ساله صنعت نفت هنوز نتوانسته‌ایم بازار را هم در این حوزه به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری در راستای قانون شرکت دانش بنیان با ایجاد صندوق نوآوری و شکوفایی، فعالیت‌های گمرکی و دادن وام‌ها امید داریم که اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با ایجاد شرایط برای شرکت‌های دانش بنیان و طبق تفاهم‌هایی با وزارت نفت بتوانیم عدد بزرگی از بازار را به دست آوریم و این پروسه طولانی است و نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار