"نیما کرمی" گفت: تربیت مجریان کارآمد با استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان حاصل می‌شود.

"نیما کرمی" گوینده و مجری رادیو تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، پیرامون اجرا در تلویزیون گفت: یک مجری تلویزیون افزون بر چهره و فیزیک مناسب و صدای قابل قبول نیازمند اطلاعات عمومی خوب است.
 
وی با اشاره به اینکه تنها تعدادی از مجریان تلویزیون این استانداردها را دارند افزود: تربیت مجریان قابل و کارآمد با تشکیل هیئتی از مجریان و گویندگان پیشکسوت و استفاده از دانش و تجربه‌ی آنها حاصل می‌شود.
 
مجری "صبحی دیگر" با تأکید بر اهمیت پرورش مجریان متخصص در هر حوزه خاطرنشان کرد: رادیو مادر تلویزیون است و معمولا مجریانی که کار خود را با رادیو آغاز می‌کنند موفق‌تر از سایرین هستند.
 
وی در خصوص ورود بعضی بازیگران به عرصه‌ی اجرا و برعکس اظهار داشت: اگر کسی در جایگاه مناسب قرار داده شود بسیار خوشایند است من هرگز مخالف فعالیت افراد در حیطه‌های مختلف نیستم اما خواهان انتخاب درستم مثلا شهاب حسینی ابتدا مجری بود و با پا گذاشتن به عرصه‌ی بازیگری پس از مدتی سوپراستار شد و یا رامبد جوان بازیگری با اجرای شیرین است که همیشه مخاطبان زیادی دارد.
 
نیما کرمی در پایان ضمن مهم شمردن دانش ادبی در اجرا گفت:‌ مجری باید در تمام زمینه‌ها اطلاعات کافی داشته باشد و بنا به اقتضای برنامه از آنها استفاده کند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار