ارتش سوريه به تلاشهای خود برایدفع حملات گروههای مسلح به محله های امن شهر درعا ادامه می‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيونی المنار، ارتش سوريه به تلاشهای خود برایدفع حملات گروههای مسلح به محله های امن شهر درعا ادامه می‌دهد.

 خبرگزاری رسمی سوريه اعلام کرد شماری از افراد مسلح در حمله ارتش به مکانهای تجمع آنها در عتمان و صنمين در حومه درعا کشته شدند. خبرنگار شبکه المنار در درعا در گزارشی گفت : افراد مسلح در درعا از غير نظاميان به عنوان سپر دفاعی و از مکانهای مقدس نيز به عنوان مقرهای خود استفاده می‌کنند.

اعضای گردان مثّنی وابسته به جبهه النصره در مسجدهای ابوبکر و خليلی مستقر شده‌اند و از آنجا  عمليات می‌کنند. يکی از نيروهای ارتش سوريه گفت: ما اکنون در محله حمادين در درعا حضور داريم و در حال پيشروی به سویاردوگاه نازحين و اردوگاه فلسطينيان هستيم اما حضور غير نظاميان بی دفاع مانع پيشروی ماست .

نيروهای ارتش سوريه به تلاشهای مداوم گروههای مسلح برای نفوذ به مناطق امن ادامه می‌دهند و مصمم هستند که درعا را از همه افراد مسلح پاکسازی کنند. يکی از نيروهای ارتش گفت: ما در حال دفع حمله افراد مسلح به محله منشيه هستيم. 

يکی ديگر از نيروها گفت: من از نظاميان ارتش سوريه هستم بيش از سه سال است که در درعا حضور دارم و با وجود حملات گروههای مسلح مواضع خودمان را ترک نخواهيم کرد تا همه آنها را از خاک سوريه پاکسازی کنيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار