وزیر امورارجه انگلیس در مصاحبه‌ای تاکید کرد به نظر می‌رسد که "ولادیمیر پوتین" گروه‌هایی را در اوکراین آزاد کرده که امکان تسلط بر آنها را ندارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛"ویلیام هگ" روز شنبه در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت : به نظر می‌رسد که "ولادیمیر پوتین" گروه‌هایی را در اوکراین آزاد کرده که امکان تسلط بر آنها را ندارد.

وی در ادامه گفت : اوباش مسلح مجهز به سلاح جدید ، برانگیخته شدن تنش‌های قدیمی و شعله‌ور شدن کینه های جدید و همچنین کشته شدن افراد در شهرهای "ماریوپل ، اسلاویانسک و اودسا" هشداری واضح به شمار رفته ، که نشان دهنده خروج طرح روسیه از نظارت و سیطره است.

وزیر امورخارجه انگلیس در بخش دیگری از مصاحبه خود با بیان اینکه شیوه روسیه در قبال اوکراین دلیلی واضح بر پیگیری شیوه اوباش‌گرانه در قبال کشورهای همجوار است گفت : شیوه‌ای برای کیفیت اقدامات روسیه در قبال کشورهای همجوارش وجود دارد که باید هر چه سریعتر متوقف شود.

این در حالی است که"ویلیام هیگ" روز جمعه روسیه را به برانگیختن تنش‌ها در اوکراین با هدف توقف انتخابات ریاست جمهوری در این کشور که قرار است روز 25 "می" برگزار شود ، متهم کرد و تاکید کرد : مسکو هیچ اقدامی برای اجرای توافق ژنو اتخاذ نکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: هیگ ، وزیر ، خارجه ، سوریه ، دیلی ، تلگراف ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار