معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، از ثبت نام بیش از چهار میلیون و پانصد هزار نفر مددجوی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

یحیی سخنگویی، معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرین اطلاعات، مقرر شده به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور اعم از مستمری بگیران و سایر خدمت‌گیرندگان از محل هدفمند یارانه‌ها بن کالای معیشتی تعلق بگیرد.

وی افزود: لیست مددجویان تحت پوشش را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام نموده‌ایم که بر اساس آن بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر می‌باشند که علاوه بر یارانه از خدمت مخصوص مددجویان در قالب بن حمایتی معیشتی برخوردار خواهند بود.

سخنگویی تصریح کرد: قرار است بخشی از منابع حاصل از انصراف یارانه‌ها به مددجویان بهزیستی تعلق بگیرد که هنوز در این خصوص اعتبارات آن مشخص نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیازهای جامعه هدف فراتراز اعتبارات موجود است و همه حق دارند از رفاه نسبی تجهیزات مناسب و خدمات توانبخشی بهره‌مند شوند، در صورت تخصیص اعتبارات در این خصوص می‌توانیم در ارائه خدمات بهتر مؤثر عمل نماییم.

سخنگویی خاطرنشان کرد: با تأمین اعتبارات می‌توان مسیرها را برای خانواده‌ها هموار کرد تا دغدغه‌ای در خصوص خدمت‌گیری خود و اطرافیان نداشته باشند همچنین به این وسیله می‌توانیم با مدیریت و ساماندهی در ارائه خدمات توانبخشی گامی مهم برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار