مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: درآمدهای نقدی و غیرنقدی اکرام ایتام و خانوارهای محسنین در استان کرمانشاه با رشد 54 درصدی طی سال 92 مواجه بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ یامک پاکروگفت : طی سال گذشته حامیان نیک‌اندیش بالغ بر 52 میلیارد و 454 میلیون ریال به ایتام و خانوارهای نیازمند محسنین در استان کرمانشاه مساعدت کردند.

وی گفت : در حال حاضر 18 هزار و 600 حامی با یاری‌رسانی و حمایت بالغ بر 6 هزار یتیم در این استان همکاری خوبی با کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام کمک‌های حامیان به حساب ایتام و خانوارهای محسنین واریز می‌شود، تصریح کرد: حداقل کمک حامیان به حساب ایتام و خانوارهای محسنین 300 هزار ریال است.

وی افزود: حامیان نیک اندیش برای کمک به ایتام زیر پوشش خود می‌توانند از طریق دستگاه‌های خود پرداز و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد نسبت به انتقال وجه به حساب ایتام اقدام کنند

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه، حامیان علاوه بر موارد فوق با داشتن کد شناسه بانکی در سامانه الکترونیکی WWW.BANKMELLT.IR می توانند نسبت به انتقال وجه به حساب 4330033300 به نام اکرام ایتام کمیته امداد استان کرمانشاه مبادرت کنند.

پاکرو یادآور شد: خیرینی که تا کنون در این طرح خداپسندانه ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با کد شناسه بانکی 14141414193 به حساب مذکور واریز کنند/ ش

برچسب ها: کرمانشاه ، رشد ، اکرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.