سخنگوی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در اقدامی بی سابقه یادداشتی در فاکس‌نیوز علیه منافقین منتشر کرد.

به‌ گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان، سخنگوی دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل در اقدامی بی‌سابقه یادداشتی در فاکس‌نیوز علیه منافقین منتشر کرد.

"حمید بابایی" در پاسخ به مقاله یکی از حامیان گروهک تروریستی منافقین در فاکس‌نیوز یادداشتی در این وب‌سایت نوشت و همکاری تنگاتنگ برخی از سیاستمداران آمریکایی با این گروهک تروریستی را تکان‌دهنده و تأسف‌انگیز خواند.
 
وی با اشاره به برخی فعالیت‌های فرقه‌گونه منافقین از قبیل جدایی فرزندان از پدر و‌ مادرانشان و طلاق اجباری افزود: روزنامه‌نگاران و اندیشکده‌های سراسر دنیا درباره فعالیت‌های فرقه‌گونه گروهک تروریستی منافقین هشدار داده‌اند.
 
بابایی ضمن اشاره به گزارش ۱۰۵صفحه‌ای اندیشکده رند که در سال ۲۰۰۹ درباره گروهک  تروریستی منافقین منتشر شد، افزود: این گروه از طریق فعالیت‌های فرقه‌ای و عضوگیری و استراتژی‌های روابط‌عمومی فریب‌آمیز و همچنین از طریق پرداخت میلیون‌ها دلار به سیاست‌مداران و لابی‌ها در واشنگتن توانست نام خود را از لیست تروریستی آمریکا خارج کند.
 
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل خاطرنشان کرد: این گروه در دوران جنگ ایران و عراق تحت حمایت صدام حسین (دیکتاتور سابق عراق) بود و به‌عنوان یک میلیشیای خصوصی برای وی نقش مهمی در سرکوب انتفاضه غیرنظامیان در اوایل دهه ۱۹۹۰ داشت.
 
بابایی در پایان افزود: مردم عراق از این گروه نفرت دارند و حضور آن‌ها را در کشور خود برنمی‌تابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار