فرمانده از اجرای 204 طرح اقتصاد مقاومتي و اشتغالزايي این قرارگاه با اعتباري بالغ بر 45 ميليارد ريال در سال گذشته خبر داد.

سروان پاسدار، غلامحسين عزيزي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: پرورش قارچ ، پرور ش شتر مرغ ، پرورش كود كمپوست، پرورش ماهيان خوراكي ، پرورش ماهيان سردابي ، صنايع تبديلي، پرورش مرغ خانگي ، پرورش زنبور عسل ، توليد زعفران از جمله طرح های اجرا شده قرارگاه بسيج سازندگي کاشان در حوزه اقتصاد مقاومتي و ایجاد اشتغالزايي است.

وی ايجاد امنيت غذايي پايدار را يكي از مهمترين اهداف اجراي طرح هاي اقتصاد مقاومتي دركشور دانست و افزود: در حوزه پرورش قارچ 20 سالن پرورش قارچ توسط نيروهاي بسيجي و كارشناسان بسيج سازندگي كاشان راه اندازی شد که با افتتاح این سالن ها بخش عمده اي از قارچ مصرفي این شهرستان در سال گذشته تامین و بی نیاز از واردات قارچ از دیگر شهرها شد.

فرمانده قرارگاه بسيج سازندگي کاشان اعطای 45 ميليارد ريال تسهيلات در قالب وام های قرض الحسنه و عقود اسلامي این قرارگاه به متقاضیان را یادآورشد و گفت: این میزان وام از 50 تا 300 ميليون ريال به 400 نفر متقاضي پرداخت شد.

عزيزي، ارائه این تسهيلات و هزینه آن با نظارت مستمر و دقيق بازرسان و كارشناسان در اجرای طرح هاي پيشنهادي را تاکید کرد و گفت:این طرح ها منجر به توليد و اشتغال و رونق اقتصاد مقاومتي در كاشان شده است.

وی در پایان اظهارداشت:قرارگاه بسيج سازندگي کاشان با اجرای این طرح ها توانست رتبه نخست استان اصفهان را در اجراي طرح هاي اقتصاد مقاومتي طی سال گذشته كسب كند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، اجرای ، 204 ، طرح ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.