معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این ظرفیت در این وزارتخانه وجود دارد که کالای مشابه تولید داخل از خارج وارد نشود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محسن صالحی نیا در سفر به شهرستان اقلید ادامه داد: این دیدگاه بدان معنا نیست که بنا به نیازهای کشور واردات صورت نگیرد چرا که از نظر قانونی نمی توانیم واردات را منع کنیم بلکه باید کنترل کنیم.

وی همچنین بیان کرد: دولت از محل هدفمندسازی یارانه ها و نیز از منابع صندوق توسعه ملی به بخش تولید و صنعت کمک خواهد کرد.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی همچنین مصمم هستیم که با همکاری و مساعدت بانک های عامل از جمله بانک های سپه، ملت و کشاورزی روند پرداخت تسهیلات به فعالان عرصه تولید را بهبود بخشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به شهرستان اقلید از کارخانه پارس رویان تولید کننده ساختمان پیش ساخته از جنس PVC و با بتن سبک، واحد سنگبری بل کوه تولید کننده انواع سنگهای تراورتن و ماربل ، کارخانه لوله استیل سانیچ جم تولید کننده لوله های تمام استیل و کارخانه آرد اقلید بازدید کرد.

صالحی نیا همچنین در سفر به شهرستان مرودشت از کارخانه آزمایش، کارخانه رایانوش ( برنتین ) تولید کننده انواع نوشیدنی های گاز دار مالت وکارخانه آرد تینا تولید کننده آرد و بیسکویت بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدیدها تاکید کرد که این واحدهای تولیدی با توجه به نیاز و شرایط درخواستی، به منظور دریافت تسهیلات سرمایه در گردش و نیز طرح توسعه به بانک های عامل و صندوق توسعه ملی معرفی شوند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: معاون ، وزیر ، تولیدات ، داخلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.