مسئول سیاسی و واحد خبری بسیج دانشجویی دانشگاه رضوی با بیان اینکه امروز در حمایت از فلسطین پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را آتش می‌زنیم، خاطرنشان کرد: آتش زدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی، امید برخی که به آن‌ها چراغ سبز می‌دادند، قطع می‌کند و برای همه شفاف‌سازی می‌کند که سیاست خارجی ما در قبال این رژیم غاصب تغییر ناپذیر است.

"امیر حسین‌زاده" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مردم فلسطین با به رسمیت شناخته شدن رژیم غاصب صهیونیستی توسط سازمان ملل در روز 15 می، این روز را روز "یوم نکبة" نامیده‌اند، گفت: مردم فلسطین روز نکبت را به عنوان روز بدبختی خود نام‌گذاری کردند.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم جعلی صهیونیستی سگ نجس آمریکا در منطقه است.

مسئول سیاسی و واحد خبری بسیج دانشجویی دانشگاه رضوی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی از اینکه روز نکبت توسط حزب‌الله و جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین مهم تلقی می‌شود، عصبانی است.

حسین‌زاده با اشاره به جنگ 6 روزه فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: فلسطینی‌ها در جنگ 22 و 33 روزه ثابت کردند که رژیم جعلی صهیونیستی دیگر قدرت گذشته را ندارد و شکست‌ها و تهدیدها برای فلسطینیان کارساز نیست.

وی با بیان اینکه امروز در حمایت از فلسطین پرچم رژیم جعلی صهیونیستی را آتش می‌زنیم، خاطرنشان کرد: آتش زدن پرچم رژیم جعلی صهیونیستی، امید برخی که به آن‌ها چراغ سبز می‌دادند را قطع می‌کند و برای همه شفاف‌سازی می‌کند که سیاست خارجی ما در قبال این رژیم غاصب تغییر ناپذیر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار