مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: امتداد موفقیت‌های ارتش سوریه/ نگاهی به عقب‌نشینی خفت‌بار تروریست‌ها از شهر راهبردی "حمص" و... است

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

امتداد موفقیت‌های ارتش سوریه/ نگاهی به عقب‌نشینی خفت‌بار تروریست‌ها از شهر راهبردی "حمص"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/25/2259452_918.jpg


"توافقنامه حمص" با خروج حدود 2200 فرد مسلح به اجرا در آمد اگرچه در اجرای آن به علت کارشکنی گروه‌های مسلح در مسیر ورود کمک‌ها به شهرهای تحت محاصره نبل و الزهرا در حومه حلب‌، تأخیر به وجود آمد.


ریابکوف: مشاجرات کلامی بسیاری پیش آمده است/ پیشرفت چندانی نداشته‌ایم

 ایران و 1+5 از چهارشنبه مرحله سرنوشت‌ساز دیپلماسی درباره فعالیت‌های هسته‌ای تهران را طی گفتگوهای سه روزه خود در وین آغاز کردند و امروز روز سوم و پایانی این مذاکرات برگزار خواهد شد.


سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: ما درباره جزئیات مذاکرات هسته‌ای در وین صحبت نمی‌کنیم/ مذاکرات در معرض دید عموم برگزار نمی‌شود این مسئله را قبلا گفته‌ایم بنابراین وارد جزئیات نمی‌شویم

 "چاک هیگل"، وزیر دفاع آمریکا امروز با "بنیامین نتانیاهو" و"شیمون پرز"، نخست‌وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی در تل‌آویو دیدار کرد.


واگذاری وزارتخانه‌های مهم به فرزندان و نزدیکان ملک عبدالله/ واگذاری تاج و تخت پادشاهی به شاهزاده متعب

 فعال عربستانی که به دلیل افشای مطالبی محرمانه از مسائل پشت پرده عربستان در توییتر با نام مجتهد شهرت و هوادارن بسیاری را کسب کرده است؛ این بار از تغییرات مهم در وزارت خارجه سعودی خبر داد.


دور تازه مذاکره ایران و روسیه برای معامله نفت با کالا

 وزیر نفت ایران در حاشیه نشست بین‌المللی انرژی در مسکو با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد که به ادعای دویچه وله، محور اصلی این گفتگو افزایش روابط تجاری دو کشور و معامله ۲۰ میلیارد دلاری تبادل نفت و کالا گزارش شده است.


وال استریت ژورنال از احتمال کشیده شدن مذاکرات به روز شنبه خبر داد

 منابع دیپلماتیک به خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال گفته‌اند که مذاکرات ممکن است امروز به پایان نرسیده و فردا نیز ادامه پیدا کند. در همین حال یک دیپلمات آمریکایی از ادامه اختلاف نظر میان طرفین خبر داده است.


"جان کری" در دیدار با "لیونی" در لندن ازسرگیری مذاکرات را وابسته به تصمیم دو طرف فلسطینی و اسرائیلی دانست

وزیر خارجه آمریکا با رئیس تیم مذاکرات سازش رژیم صهیونیستی در لندن دیدار و درباره بن بست مذاکرات بین دو طرف اسرائیلی و فلسطینی بحث و گفت‌وگو کرد.


از مذاکرات سری وین تا اقدام خصمانه بانک امریکا!

خلاصه مهمترین اخبار بین‌المللی روز پنجشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1393 را در این باکس مشاهده کنید.


تخریب مقبره سه تن از صحابه پيامبر (ص) در سوريه بدست داعش

 افراد مسلح گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام "داعش"، مقبره سه تن از صحابه پیامبر اکرم (ص) در استان الرقه در شمال سوریه را به طور کامل تخریب کردند.


مقام اوکراينی برگزاری انتخابات را اصلی ترين اولويت کی يف دانست

مقام اوکراینی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در کنار تلاش برای استقرار ثبات در کشور، اصلی ترین اولویت دولت اوکراین توصیف کرد.


تظاهرات حامیان فلسطین به دلیل سفر لیونی به لندن

 سفر نماینده رژیم‌صهیونیستی به لندن موجب شد تا فعالان حقوق بشر و حامیان فلسطین دست به تظاهرات زده و خواستار بازداشت وی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی شوند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار