آمریکا برای مقامات ارشد رژیم صهیونیستی به سختی ویزا صادر می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران شبکه خبری صهیونیستی "آی24" در گزارشی اعلام کردکه مقامات ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی برای به دست آوردن ویزای امریکا دچار مشکلات زیادی می‌شوند.

بر اساس این گزارش ، شخصیت‌های داراری مقام بلند همچون "شائول موفاز" وزیر اسبق دفاع و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ، "اوزی آراد" رئیس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی و "یووال دیسکین" مدیر سابق سرویس امنیتی شین‌بت، همگی در اخد روادید آمریکا مشکلاتی داشته‌اند.

در موردی دیگر نیز 4 ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی که بر روی یک پروژه مشترک با صنایع دفاعی آمریکا کار می‌کنند برای ماه‌ها روادیدشان صادر نشد و نهایتا یک ویزای یکساله به جای ویزاهای معمول ده‌ساله برای آن‌ها صادر شد.

این موراد در شرایطی رسانه‌ای شده است که این رژیم برای سال‌ها تلاش دارد تا بتواند لزوم صدور روادید آمریکا برای ساکنان اراضی اسغالی را لغو نماید، اما مجله نیوزویک ماه گذشته گزارشی منتشر کرد که براساس آن "جامعه اطلاعاتی آمریکا" به علت عملیات جاسوسی اسرائیل در خاک آمریکا، مخالف لغو روادید برای ساکنان اراضی اشغالی است.

نیوزویک در گزارش خود به سخنان یک مأمور ارشد اطلاعاتی آمریکا استناد کرده است که براساس آن در یک واقعه "سرویس مخفی ایالات متحده" توانست یک مأمور اطلاعاتی این رژیم را که در مجرای خروجی یک سوئیت هتل که برای معاون وقت رئیس جمهوری آمریکا رزرو شده بود را شناسایی کند.

همچنین موارد متعدد دیگری از عملیات جاسوسی اسرائیل گزارش شده است که در آن‌ها دانشمندان آمریکایی، مقامات صنعت فضایی این کشور و مقامات ارشد نیروی دریایی آمریکا که در بندر حیفا مستقر بودند هدف جاسوسی عوامل این رژیم قرار گرفته‌ بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار