در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران "غلامحسین کرباسچی" دبیرکل و "سعید لیلاز" به عنوان قائم‌مقام حزب شدند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، هفته‌نامه صدا (همسو با حزب کارگزاران سازندگی) از انتخاب "سعید لیلاز" به عنوان قائم مقام و ابقای "غلامحسین کرباسچی" به عنوان دبیرکل این حزب خبر داد.

حزب کارگزاران سازندگی که دوره جدید فعالیت‌های خود را آغاز کرده در ماه گذشته جلسات و نشست‌های خود را دنبال کرده و در آخرین جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران با حضور دو سوم اعضا "غلامحسین کرباسچی" با رای اعضا در سمت دبیرکلی ابقا شد.

"اسحاق جهانگیری" در این جلسه به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب و بنابر تصمیم‌گیری ارکان حزب، رئیس شورای مرکزی در نقش رئیس پارلمان وظیفه آن را دارد که حکم دبیرکل را امضا و منتخب اعضا را تعیین کنند.

از آنجا که "اسحاق جهانگیری" در حال حاضر در دولت حسن روحانی در معاونت اول مشغول به فعالیت است و ممکن است نتواند در برخی جلسات حزب شرکت کند، اعضای شورای مرکزی "محسن هاشمی بهرمانی" را به عنوان نایب رئیس و "یدالله طاهرنژاد" و "فرزام ترکان" به عنوان منشی‌های هیئت رئیسه انتخاب شدند.

"سعید لیلاز" با پیشنهاد دبیرکل و تایید شورای مرکزی به عنوان قائم مقام دبیرکل و "سید افضل موسوی" به عنوان خزانه‌دار حزب انتخاب شدند.

حزب کارگزاران سازندگی قرار است در این هفته جلسه استانی خود را برگزار و تا یک ماه آینده دیگر هم، گردهم‌آیی سیاسی خود را برگزار کند و همچنین جلسات حزب هر دو هفته یک بار برگزار شود.

تشکیل کانون‌های حزبی نیز از جمله برنامه‌های این حزب است که آن مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره در ماه‌های آتی است.

لازم به ذکر است که اعضای حزب بر ضرورت راه‌اندازی روزنامه‌ نیز تاکید و مقرر شد که در این باره تصمیمات لازم گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار