شهردار منطقه 22 در شورای فرهنگی این منطقه گفت: نگاه‌ها به مقوله فرهنگ باید اساسی و ریشه‌ای باشد و نه نگاهی ظاهری. این موضوع سطح رضایتمندی مردم را نسبت به خدمات شهرداری بالا می‌برد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در شورای فرهنگی منطقه که با حضور معاونان اجتماعی و فرهنگی و مالی و اداری، شهرداران نواحی 4گانه، همچنین مدیران ادارات، دبیران شورایاری‌های محله‌های 9 گانه و تنی چند از ائمه جماعات مساجد منطقه برگزار شد، مولایی شهردار منطقه 22 بحث شورای فرهنگی را یکی از مباحث مهم و اساسی جامعه دانست و گفت: «دکتر قالیباف شهردار تهران امسال بر چند موضوع تاکید کرده است. موضوع اول سبک زندگی است که شهردار تهران با تاسی به فرموده‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بر این امر تاکید موکد دارد.‌»

وی در ادامه با مهم برشمردن بحث هویت دینی با 2 رویکرد دفاع مقدس و فلسطین همچنین تغییرات فرهنگی و تغییر نگرش به موضوعات فرهنگی بعنوان دیگر مسائل مورد تاکید شهردار تهران، خاطر نشان کرد:‌«‌با کمی توجه به دغدغه‌های شهردار تهران، کاملا متوجه می‌شویم که دغدغه‌هایشان همان موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.‌‌»

شهردار منطقه 22 در ادامه با اشاره به دریاچه شهدای خلیج فارس بعنوان یکی از مهمترین فضاهای جذب گردشگر در منطقه و در تهران افزود:«‌لازم است از همین امروز فکری برای دریاچه کنیم تا در آینده به آسیبی جدی برای منطقه تبدیل نشود. شهرداری آماده است برای حفظ امنیت و جلوگیری از فعالیت احتمالی خلافکاران هرگونه همکاری با نیروی انتظامی داشته باشد. در بحث مسائل فرهنگی نیز باید از کلمات و جملاتی در فضای دریاچه استفاده کنیم که هر مراجعه کننده ای پس از ورود به دریاچه احساس کند به فضای خاصی وارد شده است.‌»

مولایی در بخش دیگری از صحبتهای خود بر استفاده از لطافت اسلامی بجای قوه قهریه در اجرای مسائل فرهنگی تاکید کرد‌.

هدف از اين نشست که بصورت ماهانه در منطقه برگزار می شود، استفاده بهينه از ظرفيت‌هاي موجود در سطح منطقه از طريق مشاركت و همفكري ارگانهاي فعال در عرصه فرهنگي است.

معارفه شهردار جديد منطقه در اولين جلسه شوراي فرهنگي سال93، تبادل نظر در خصوص اجراي برنامه هاي رجب، شعبان، رمضان، اخبار فرهنگي منطقه ، برگزاري يادواره شهدای منطقه از جمله دستورات اين جلسه بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار