دیدار صمیمانه ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران با دبیران شورایاری محلات منطقه 11 در حضور محمد مهدی شادالوئی شهردار،سید کوروش پور مرتضوی قائم مقام،معاونین و جمعی از مدیران شهرداری منطقه11 برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، این نشست با هدف پیگیری مطالبات دبیران شورایاری به عنوان سخنگوی شهروندان منطقه با موضوع در خواست‌های محله‌ای و رسیدگی به مشکلات عمرانی و خدمات شهری برگزار شد.

در این نشست محمد مهدی شادالوئی شهردار منطقه با بیان این که منطقه 11 با قرار گرفتن در بافت مرکزی کلان شهر تهران از هویت مذهبی و پیشینه تاریخی، سیاسی و اجتماعی ویژه‌ای برخوردار است‌ به وجود بافت فرسوده که بیش از 48 درصد سطح منطقه را اشغال کرده است؛ اشاره کرد و افزود:منطقه11 با 290 هزار نفر جمعیت و قرار گرفتن در مهم ترین مرکز تجاری، فرهنگی و سیاسی شهر؛ روزانه پذیرای جمعیت بسیاری از نقاط مختلف است که با وجود پردیس حکومتی، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و... از لحاظ عمرانی و خدمات شهری جزء مناطق برتر شهر تهران است.

وی به اقدامات انجام شده برای بهره مندی تمامی محلات 17 گانه از خدمات سرای محله اشاره و خاطر نشان کرد که با وجود خریداری 5 سرای محله در سال گذشته و تجهیز 8 سرای محله ؛ هم اکنون 13 محله دارای سرا شده اند و خرید 4 سرای دیگر نیز در دستور کار سال جاری قرار دارد.

شهردار منطقه 11 رسیدگی به درخواست ها و پیشنهادات دبیران شورایاری در خصوص استفاده بهینه شهروندان از مجموعه پارک رازی ، طراحی فضای فرهنگی ورزشی تفریحی مجموعه نینوا ، طراحی میدان منیریه و راه آهن ،تدقیق بافت فرسوده ،در اختیار گرفتن فضاهای ورزشی ، حفظ و احیای با غ ها ،رسیدگی به وضعیت گاراژهای متروکه ، آزاد سازی املاک محدوده پارک رازی ، ایجاد زمین ورزشی در زمین های محله عباسی و انبار نفت، خریداری زمین اتوبان کودک و ایجاد فضای سبز و ... را در اولویت برنامه های این منطقه عنوان و از دبیران شورایاری که دغدغه رفع مشکلات شهروندان و ارتقای مدیریت شهری را دارند ؛تقدیر کرد.

ابوالفضل قناعتی عضوشورای اسلامی شهر تهران و مسئول شورایاری هادر حوزه مرکزی شهر تهران ، ضمن استماع سخنان دبیران شورایاری ؛ به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هدایت ،حمایت و نظارت در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: برنامه 5 ساله مدیریت شهری با توجه به ماموریت ها و احکام این حوزه ؛ در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) تدوین شده است و برنامه سال 93 نیز به عنوان برنامه هدایت برای اعضای شورا شاخص شده است.

وی با تأکید براین که در برنامه ریزی های انجام شده ؛بیانات رهبری در موضوعات حفظ و احیای باغ ها مورد توجه قرار گرفته ؛خواستار رفع دغدغه فرهنگی و مشکلات فضاهای فرهنگی از طریق گرایش مشارکت جوانان به مساجد و برنامه های مسجد محوری ، اثرگذاری اجتماعی و فرهنگی بین جوانان و جامعه شد.

قناعتی همچنین رسیدگی به موضوعات عمرانی و حمل و نقل و ترافیک را از مهم‌ترین مباحث مدیریت شهری در کلان شهر تهران تهران دانست و خاطر نشان کرد که باید با جدیت به دنبال رفع مشکلات این بخش و بهبود شرایط آلودگی هوا، تجهیز ناوگان اتوبوس رانی، تملک املاک برای ایجاد فضاهای ورزشی و ... دراولویت برنامه‌های شورای شهر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آذراحمدی
۱۹:۰۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
باسلام منطقه سه بودم گفتندمنطقه 11 یک معلم می خواهندجاعوضی موقعیت جغرافیایی راسوال کردم وبسرعت رفتم سه راه جمهوری عشق به بندگان خدا درپوست نمی گنجیدم هرطوربودشوهرخوبم راراضی کردم 3پسداشتم 5نفرمی شدیم پسربزرگ رفت دبیرستان علوی پشت بلورسازی وگل سرسبدشدماهم رفتی محله رباط کریم حق شناس مدرشه شهدای اسلام طرف عباسی کادرمدرسه 36 نفربود دارای 3 طبقه و3 دفتر باچادروخیال کردند اخموهستم اماخدایا این مردم چقدرعزیزوصادق بودندپیرمردهای دل زنده یادگرفته بودندمرابنام صدابزنندبچه هاوشوهرم رابسیاردوست داشتند کم کم دوستی من با خانم هازیادشدبطوریکه ازبعدازظهرتانزدیک غروب که من دقیقه ای ازشوهرم جدانمی شدم درکناراین دل شکستگان می نشستم به خانه آنها بااولین دعوت رفتم وروضه های حضرت ابوالفضل منبرایشان راه کوجه تقریباسخت می شد مجالس قرآن داشتیم سالخوردگان درد،دلها داشتند یک روزخواستم برای 400 نفرمحصل مدرسه آش بپزم تعجب مدیرمحترم آقای عبدالهی شد امامادران دریک خانه آشی راآماده کردندوتحویل دادند که گویابامروارید پخته اند یک شب دندانم درد میکرد اقلا 10خانم وچندنفرآقایان مرتاهلال احمربردندوهمان شب دندان راکشیدند وخدامی داند ازآب پرتقال وکباب کوبیده که می آوردندبیشترمکانهای تهران راخدمت آموزش وپرورش بودم اما ازآن مکان یعنی منطقه یازده جایی رابهترنیافتم ناگهان بطرف اصفهان رفتیم وگرنه می گفتم درمنطقه یازده چه دهانه شاهپوروچه هلال احمر برایم یک قبرمی خریدندمن اولین مربی پرورشه شهیدرجایی بودم درمنطقه یک شاهدصابرین زمان آقای مظفر طرح غنچه ها یعنی روزقبل از دبستان راپیاده کردم اما آنجاچیزدیگری ومردمش مردمی دیگرهستند اکنون درتهران سطح کشوری کانون فرهنگی تبلیغی ذوالفقاردارم محل اداری شمیرانات اماخوشابحال آنا که درمنطقه یازده زندگی میکنند سردارقالیباف گرانبها منطقه 11 راعزیزتربدارید
آخرین اخبار