قائم مقام وزير بهداشت گفت: حضور سازمان‌های مردم نهاد در عرصه سلامت بسیار مهم است و در وزارت بهداشت نیز این سازمان‌ها باید به کمک ما بیایند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم تودیع و معارفه‌ی خود كه در تالار وحدت برگزار شد، گفت: با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این جلسه در طی سه دهه‌ی گذشته که اینجانب با دکتر قالیباف مشغول کار بودم سعی بر این داشتیم تا با انجام کارهای ماندگار برخی از فعالیت‌های خود را نهادینه کنیم به طوری که در ابتداي ورود به شهرداری‌، خدماتی را تبدیل به نهاد اجتماعی کردیم.

وی افزود: فعالیت‌های اجتماعی یکی از زمینه‌های اصلی گسترش مردم است که بدون آن نمی توان به گسترش اجتماعی رسید و امید اجتماعی که ما در شهرداری به آن نائل شدیم از دیگر کارهای ماست.

وی تصریح کرد: در آینده‌ی نزدیک شاهد تحول عظیم در شهرداری خواهیم بود و معتقدم باید مشارکت همه‌ی مردم در تمامی ابعاد وجود داشته باشد به عنوان مثال در عرصه‌های مختلف فرهنگی، شهرداری تهران اقدام به برپایی جشنواره‌هایی مثل شمسه کرد که بالغ بر چهارصد هزار نفر در آن شرکت کرده اند و این همکاری گسترده چیزی جز تعامل با هنرمندان نبوده است.

وی ادامه داد: ما در جشنواره‌های مختلف برای تعامل هر چه بهتر با مردم از هنرمندان استفاده کردیم که باید به آنها اعتماد کرد.

وی گفت: رویکرد شهرداری ایجاد تعامل سازنده با وزارت فرهنگ بوده است.

وی افزود: شهرداری فقط به دنبال فرهنگ نبوده و ما دغدغه سلامت را نیز داشتیم که در ماه‌های گذشته سه جلسه با وزارت بهداشت گذاشتیم و طبق آن یک تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و وزارت بهداشت شکل گرفت.

وی حضور سازمان‌های مردم نهاد را در این عرصه بسیار مهم دانست و تاکید داشت:در وزارت بهداشت نیز این سازمان‌ها باید به کمک ما بیایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.