ناصر خدرنژاد گفت: تعدادی از هتل‌های عراق که به زائرین ایرانی خدمت‌رسانی می‌کردند، از چرخه‌ این خدمت رسانی حذف شدند اما این حذف مشکلی در اعزام ‌ها به وجود نمی‌آورد.

ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به زائرین ایرانی، حذف موقت و دائم برخی هتل‌هایی که موجب نارضایتی زائران از نحوه‌ی خدمت رسانی آنان شده بود، در دستور کار سازمان حج وز یارت قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از بازرسی‌های انجام شده از هتل‌های محل اقامت زائران درعراق، 6 هتل که 2 عدد از آنان درنجف و 4 عدد دیگر در کربلا واقع هستند به طور دائم از چرخه‌ خدمت‌رسانی به زائران کنار گذاشته شدند، همچنین هتل نجف الدولی کاهش درجه یافت وهتل‌های انوارالبقیع وانوارالبتول تذکر کتبی دریافت کردند.

خذر نژاد همچنین درخصوص 5 عدد از هتل‌های کربلا ابراز داشت: هتل‌ها ولاء العباس، قصرالفیوف، مجمع جنه آل البیت، باب‌الرجاء والفسق به طور موقت از خدمت‌رسانی کنار گذاشته شدند.

معاون حج، عمره وعتبات در پایان خاطرنشان کرد: حذف دائم و موقت هتل‌ها در عراق تداخلی در اعزام‌ها به وجود نمی‌آورد چرا که با جایگزین کردن هتل‌های دیگر، مشکلی در خصوص اماکن اقامتی و ارائه‌ امکانات رفاهی به زائرین نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار