مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های عنایتی علیه وی گفت: من هیچ علاقه‌ای ندارم پاسخ عنایتی را بدهم اگر بنا باشد پاسخی داده شود به افرادی داده می‌شود که از منطق و تعقل برخوردار باشند.

واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جایز نیست که پاسخ عنایتی را بدهم. اگر قرار باشد پاسخی داده شود به افرادی داده می‌شود که از عقل و منطق برخوردارند و نکته مهم‌تر این است که این ریزدانه‌ها هستند که دوست دارند اظهار نظر و اظهار وجود می‌کنند.

وی در مورد مدیریت جدید باشگاه استقلال بیان کرد: افشارزاده در این سمت چالش‌های مختلفی پیش رو دارد که امیدوارم به درستی از آن‌ها عبور کند و همچنین باید مراقب تله‌هایی که عده‌ای پیش‌بینی کردند باشد. این افراد زمانی که ما هم در استقلال بودیم این رفتا‌رها را داشتند و به طور حتم این مسائل ادامه دارد. باید مراقب باشند و کارهایشان را با تدبیر پیش ببرند.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح  کرد: اگر افشارزاده می‌خواهد موفق باشد باید از حواشی دوری کند و به صحبت‌های بی‌ارزش برخی‌ها که در رسانه‌ها مطرح می‌شود اهمیت ندهد و از نقطه نظرات کارشناسی استفاده کند.

"واعظ آشتیانی" ادامه داد: باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال 93 باید  واگذار شوند. به خصوص استقلال که در تمام مقاطع زیرساخت‌های خود را از دست داده و در بخش نیروی انسانی هم 15 بازیکن بدون قرارداد دارد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال بیان کرد: به اعتقاد من مسأله قرارداد نکته‌ غیرقابل حلی نیست، هرچند که در زمان ما آقایان بزرگ‌نمایی کردند که استقلال 10 بازیکن بدون قرارداد دارد. اکنون بهترین فرصت است که "افشارزاده" افراد مناسب را جذب کند و یک تیم منسجم تشکیل بدهد. عده‌ای فرافکنی می‌کنند و فکر می‌کنند قرارداد نوشتن کار سختی است الآن فرصت خوبی است که استقلال بازیکنان ارزشمند را جذب کند.

"واعظ آشتیانی" در پایان در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: بنابه  گفته‌های "افشارزاده" ،استقلال 47 میلیارد بدهی دارد. چون تا پایان سال آینده واگذار می‌شود و کادر استقلال یک فصل بیشتر فرصت ندارند تا بدهی‌ها را پرداخت کنند. آنها باید تلاش کنند که باشگاه را در طول فصل حفظ کنند و کار زیرساختی زیادی نمی‌‌توانند انجام بدهند. مگراین‌که تصمیمات دیگری گرفته شود و واگذاری استقلال به تعویق بیافتد تا کادر استقلال بتوانند در فرصت کافی مشکلات مالی و دیگر مشکلات این باشگاه را حل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار