قیمت و بعضی مشخصات تبلت جدید مایکروسافت با عنوان Surface 3 Pro قبل از برگزاری کنفرانس خبری مایکروسافت اعلام شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در اوایل ماه جاری, شایعه ای مطرح شد دال بر وجود تبلت Surface min مایکروسافت. در همان زمان, خبر تولید Surface 3 Pro منتشر شد. سه شنبه هفته جاری, کنفرانس خبری مایکروسافت برگزار خواهد شد و قبل از این کنفرانس, قیمت و بعضی مشخصات این تبلت مشخص شده است.

گفته می شود که تبلت Surface Pro 3 لبه های باریک تر و نمایشگر بزرگتری دارد. نمایشگر آن, احتمالا از 10.6 اینچ به 12 ارتقاء یابد. کلید Windows آن به قسمت عمودی منتقل شده است. تا به الآن مشخص شده است که این تبلت, 5 مدل مختلف خواهد داشت. مشخصات دو مدل معمولی آن, Intel i3, رم 4 گیگابایتی, حافظه 64 بیتی خواهد بود. قیمت این مدل 799 دلار است.

مشخصات مدل بعدی Intel i5 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت این مدل 999 دلار خواهد بود. مدل دیگر سری جدید تبلت های مایکروسافت دارای پردازشگر Intel i5 و رم 8 گیگابایتی است که حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است. قیمت این مدل 1299 دلار خواهد بود. و اما قدرتمند ترین آنها پردازشگر i7 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. قیمت مدل آخر 1549 خواهد بود. همین مدل با حافظه داخلی 512 نیز عرضه می گردد و قیمت آن 1949 دلار خواهد بود.

گزارش از پیمان مولاویردی


برچسب ها: microsoft ، surface pro ، windows
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار