فرماندار شهرستان دماوند گفت: سیاست‏‌ گذاری در حوزه سلامت از کارهای مهم و زیر بنایی است.

ناصر محمودی‌ فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: باید در این زمینه کارشناسی و اطلاع‏‌ رسانی صورت گیرد تا مردم نیز در جریان قرار بگیرند و در راستای اجرای این طرح نتیجه‌ حاصل شود.

وی ادامه داد: سرانه ‌های گذشته حوزه سلامت موجب نگرانی بود؛ زیرا بسیاری از خانواده‌ ها توان زندگی خود را برای رفع بیماری هزینه می‏‌ کردند.

محمودی‌ فرد اضافه کرد: ادارات و سازمان ‌هایی وجود دارد که در این زمینه فعالیت می‏‌ کنند؛ اما کسانی هستند که در حوزه‌ های اداری نیستند و خیرانیوجود دارندکه به محرومان و مستضعفان بدون هیچ چشم‌‏ داشتی کمک می ‌‏کنند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: نخستین سالی است که دولت در بودجه خود در بخش سلامت سیاست ‏‌گذاری کرده است.

وی ادامه داد: این امراز اقدامات خوبی است که دولت در بخش یارانه‏‌ ها انجام داده و بخشی از یارانه را به حوزه سلامت هدایت کرده است.

محمودی‌ فرد با بیان اینکه همه مردم به ویژه محرومان اقتصادی از این طرح بهره‌ مند می ‌شوند، تصریح کرد: با این طرح حقوق بیماران و کسانی که در این زمینه مرتبط هستند، ارزشمند می‏‌ شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: این امراز اقدامات مؤثر و اساسی است که در اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ‌ها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سرانه ‌های گذشته در حوزه سلامت موجب نگرانی بود، افزود: بسیاری از خانواده‌ ها توان زندگی خود را برای رفع بیماری هزینه می‏‌ کردند.

محمودی ‌فرد اضافه کرد: این اقدامات به موقع سبب شد که مردم در این بخش نگرانی نداشته باشند و بتوانند به راحتی از این امکانات خوب که در کشور در حال اجراست، استفاده کنند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.