مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: 13 نفر از عوامل فراری فتنه 88 در مسیر حکم غیابی قرار دارند/ اشد مجازات در انتظار باندهای مافیایی مواد مخدر، خادمان و دست اندرکاران راهیان نور دانشجویی تقدیر می‌شوند ، هدف نهایی عملیات بیت‌المقدس ورود به خاک عراق نبود/ اسارت ۱۵ هزار بعثی در یک هفته/پیشنهاد صدام برای مذاکره پیش از آزادی خرمشهر و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

13 نفر از عوامل فراری فتنه 88 در مسیر حکم غیابی قرار دارند/ اشد مجازات در انتظار باندهای مافیایی مواد مخدر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/29/2270250_908.jpg

 سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری گفت: افرادی که در جریان فتنه ۸۸ مرتکب جرم شدند، چند نفر به صورت غیابی محکوم شدند و ۱۳ نفر دیگر در مسیر حکم غیابی هستند.

فرماندار بروجرد قصور کرده و استعفا داد/ تغییر برخی از 200 فرماندار باقی‌مانده

 وزیر کشور گفت: در حال حاضر از 430 فرماندار 240 فرماندار تغییر کرده و این تغییرات نیز با هماهنگی مسئولان منطقه‌ای بوده است.

تقویت ناوگان هوایی کشور بعد از توافق ژنو آغاز شده است/ لزوم برنامه‌ریزی برای انتقال پایتخت رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه در بخش حمل و نقل هوایی، تعداد صندلی‌های موجود با جمعیت کشور متناسب نیست، گفت: باید در زمینه تقویت این بخش و نوسازی ناوگان هوایی تلاش کنیم که خوشبختانه در شرایط بعد از توافق ژنو اقدامات در این راستا آغاز شده است.

خادمان و دست اندرکاران راهیان نور دانشجویی تقدیر می‌شوند
 خادمان و دست‌اندرکاران راهیان نور دانشجویی با حضور وزیر علوم و سردار فضلی تقدیر می‌شوند.

گردهمایی مدیران استانی حزب کارگزاران سازندگی
 گردهمایی مدیران استانی حزب کارگزاران سازندگی عصر امروز(دوشنبه) برگزار می‌شود.

فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامی است/هدف استکبار تفرقه افکنی میان مسلمانان است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه عدم توفیق فلسطینیان در آزادسازی بلندی‌های جولان، عدم اتحاد آنان است، گفت: جنگ امروز مسلمانان منطقه تفرقه‌افکنی و توطئه استکبار است.

"دامادی" رئیس کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس شد
 طی حکمی از سوی رئیس فراکسیون ورزش مجلس "محمد دامادی" به سمت ریاست کمیته والیبال این فراکسیون منصوب شد.

قول مساعد شهرداری تهران برای تکمیل فازهای بیمارستان اخوان/جلسه مجمع نمایندگان تهران با وزیر اطلاعات در پایان هفته
 سخنگوی مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر که تهران 7 هزار معتاد خیابانی ناهنجار وجود دارد از تکمیل فازهای بینارستان اخوان خبر داد و گفت: بیمارستان اخوان در فاز یک و دو، 550 نفر ظرفیت دارد اما فاز سه و چهار این بیمارستان هنوز تکمیل نشده است که قرار شد در این خصوص شهرداری تهران برای اتمام این فازها کمکی انجام دهد.

هدف نهایی عملیات بیت‌المقدس ورود به خاک عراق نبود/ اسارت ۱۵ هزار بعثی در یک هفته/پیشنهاد صدام برای مذاکره پیش از آزادی خرمشهر
 جانشین قرارگاه فجر در دوران دفاع مقدس گفت: در عملیات بیت‌المقدس ما با نیروی کمتری نسبت به عملیات فتح‌المبین در منطقه‌ای که ۲ برابر وسعت داشت حاضر شدیم و زمین‌های مسطح، کار را برای نیروهای زرهی دشمن آسان می‌کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار