"تامی لی جونز" در نشست مطبوعاتی فیلم "مرد گوشه گیر" گفت: "دنبال ابتکار هستم، ابتکار مهمترین نکته است."

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت رسمی کن، در نشست مطبوعاتی که برای فیلم "مرد گوشه گیر" برگزار شد، "تامی لی جونز" به همراه سه بازیگر زن این فیلم، "هیلاری سوانک"، "سونجا ریچر" و "میراندا اوتو"، به سوال‌های خبرنگاران پاسخ داد.
 
"تامی جونز" از هفت تحقیقات خود درباره جنون صحبت می‌کند و جنون تمی می‌شود که در فیلم وجود دارد.
 
"تامی لی جونز" در این باره می‌گوید: کتاب‌های بی‌شمار می‌خواندیم که یکی از موضوعات کتابهای انتخاب شده درباره دیوانگی بود، مخصوصا دیوانگی و جنونی که در زن‌های قرن نوزدهم میلادی بوده است دست و پنجه نرم کردن با بیماری‌های دیگر را فرا گرفتیم. مردم قرن نوزدهم فکر می‌کردند برای درمان شیزوفرنی   باید در آبی که در حال یخ زدن است هشت ساعت بخوابند .



"سونجا ریچر " یکی از دو بازیگر دیوانه زن فیلم در باره نقش‌اش می‌گوید : سعی کردم در وجودم جایی را پیدا کنم جایی که بتوانم دیوانگی را احساس کنم همچنین درباره این موضوع کتابی نوشتم سعی می‌کردم از درون به برون خود بروم سپس از برون به درون بیایم.

اهمیت به تصویر کشیدن شخصی به نام "ماری بی‌کادی" از زبان "هیلاری سوانک" : بعضی از شخصیت‌هایی که تا کنون بازی کرده‌ام، آدمهایی ریشه دار و قوی بودند و این مورد درباره "ماری بی‌کادی" هم صدق می‌کند.

امروزه مفهوم پاکدامنی به درستی فهمیده نمی‌شود و اهمیت  به تصویر کشیدن شخصیت‌های قوی اینجا معلوم می‌شود .

ابتکار ، فاکتور اصلی " تامی لی جونز": من دنبال ابتکار هستم  ابتکار مهمترین موضوع است وقتی پیدایش تردید دیگر نباید تردید کنید.

خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم موضوع جدیدی را پیدا کنیم با ابتکار دیگر درون یک چارچوب کار نمی‌کنید .

براساس گفته "لوک بسون" " مرد گوشه گیر یک فیلم آموزنده درباره تاریخ آمریکا است نوع نگاهی که در این فیلم به آمریکا دارد کمتر در اروپا جا افتاده یک نگاه بیگانه به حساب می‌آید .

نمی‌دانستیم آن زمان زندگی این قدر سخت بوده همه ما رویایی آمریکایی را می‌دانیم و دانستن اینکه قبل از این  در رویا چه می‌گذشته بسیار جالب است. 

انتهای پیام /
برچسب ها: ابتکار ، جشنواره ، کن ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.