مژده لواسانی که کار خود را از کودکی دررادیو شروع کرده است،مهم ترین ویژگی ها وامتیازات سیزدهمین جشنواره بین المللی رادیو را دراضافه شدن بخش دانشجویی و پیوستن چهره های جوان به خانواده بزرگ رادیو دانست.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره رادیو، "مژده لواسانی" از مجریان جوان و توانمند تلویزیون جشنواره رادیو را گردهمایی سالیانه خانواده بزرگ رادیو دانسته و گفت: فارغ از هر مساله ای دیگری همین که جشنواره رادیو اعضای این خانواده را هر ساله گرد هم جمع می کند، بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به یک نکته مهم در برگزاری این جشنواره افزود: یکی از نکات مهم در برگزاری جشنواره بین المللی رادیو پنل های آموزشی و تخصصی در حاشیه برگزاری جشنواره و در قالب اجلاس جهانی صداست که فرصت بسیار خوبی برای تبادل دانش و تخصص در حوزه های مختلف رادیو فراهم می شود.  همچنین حضور مهمانان خارجی که از برنامه سازان و فعالان عرصه رادیو هستند از این جهت که ما را با شیوه برنامه سازی و نوع نگاهشان به مخاطب و کارکردهای رادیو در عصر جدید آشنا می کند، مفید و موثر است.

مجری برنامه تلویزیونی "کافه سوال" ادامه داد: خاطرم هست در دوره های گذشته یکی از مدیران رادیویی يكي از كشورهاي خارجي  کارگاهی تخصصی در حوزه مستند رادیویی برگزار کرد که نگاه متفاوت او به این قالب و نحوه پرداختش به مبحث برای من بی نهایت جالب و آموزنده بود و بعدها هم در یک برنامه رادیویی از شیوه پیشنهادی او استفاده کردم و بازخورد بسیار خوبی هم بین شنوندگان داشت.

وی با اشاره به عمده ترین ویژگی های رسانه رادیو بیان داشت: رادیو رسانه گرم و تاثیرگذاری است که می توان به واسطه آن قالب ها و روش های مختلف برنامه سازی را تجربه کرد. هر آینه نو، به روز و تازه بود و از تکرار پرهیز کرد. فضای جشنواره و اجلاس هم این فضا را فراهم می کند  که استعدادها در قالب های متفاوتی شکوفا و بارور شوند. 

لواسانی که در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره رادیو هم حضور داشت، نسبت به چگونگی برگزاری این دوره از جشنواره نظر خود را این طور ابراز کرد: دوره سیزدهم جشنواره یک ویژگی مهم داشت و آن توجه ویژه به آثار دانشجویی بود که بسیار درخور توجه و مهم است. خاصه این که دوستان ما در دانشگاه صداوسیما به صورت تخصصی در حوزه برنامه سازی رادیو علم آموزی می کنند و در این جشنواره فرصت مغتنمی پیدا کردند تا توانایی خود را محک بزنند. ضمن این که هر ساله چهره های جوان و جدیدی به خانواده بزرگ رادیو می پیوندند که این قطعا به رشد و بالندگی رادیو کمک شایانی می کند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.