طی صدور حکمی از سوی شهردار تهران "مجید شایسته" به عنوان مشاور شهردار و دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد معرفی و براین اساس دبیرخانه این شورا به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، طی صدور حکمی از سوی شهردار تهران "مجید شایسته" به عنوان مشاور شهردار و دبیر شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد معرفی و براین اساس دبیرخانه این شورا به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
 
شورای مذکور با نظارت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همکاری مرکز فعالیت‌های امور دینی شهرداری تهران به امر سیاست‌گذاری در خصوص نحوه حمایت مدیریت شهری از توسعه کالبدی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری ومذهبی در مساجد اهتمام خواهد کرد.
 
پیش‌نویس شیوه نامه عملکرد شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد تهران تدوین و پس از امضای شهردار تهران لازم الاجرا است.
 
تهیه نظام جامع اطلاعات جغرافیایی مساجد( اطلس مساجد تهران)، حمایت از خیرین مسجد ساز، تدوین برنامه 5 ساله توسعه مساجد تهران و پیگیری امور مربوط به ساخت، تعمیر و تجهیز مساجد از مهمترین وظایف شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد تهران محسوب می شود که در این پیش نویس به آن اشاره شده است.
 
گفتنی است، جلسه‌های شورا نیز پیش از این بر حسب ضرورت و به دستور حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار