مدافع مازندرانی تیم فوتبال فولاد سپاهان اصفهان گفت: یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم و به طور حتم در سپاهان خواهم ماند.

شجاع خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود : با سپاهان قرارداد دو ساله دارم و امسال هم برای تیم محبوب خودم نیز بازی خواهم کرد.

وی با بیان اینکه امسال در سه جام بدشانس بودیم، ابراز داشت: در رقابت های لیگ برتر و همچنین جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان با بدشانسی روبرو شدیم.

مدافع مازندرانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره کسر قرارداد بازیکنان از سوی مدیریت باشگاه تصریح کرد: تمامی بازیکنان برای قهرمانی در لیگ تلاش کردند اما تقدیر این بود که قهرمان نشویم.

خلیل زاده با اشاره به اینکه در فصل جاری اولویت اولش باشگاه سپاهان است، گفت: مدیریت باشگاه قول داد در پی ناکامی تیم در لیگ در کسر قرارداد بازیکنان تجدید نظر کند.

وی در ادامه از حضور کادرفنی، بازیکنان خوب و باتجربه در سپاهان اصفهان خبر داد و اذعان داشت: سپاهان از تیم های پرافتخار فوتبال کشور است که در سال جاری به طور حتم مدیریت باشگاه تیم را برای قهرمانی خواهند بست.

خلیل زاده افزود: سال گذشته تمام توان و تلاشمم را به کار بستم تا برای تیم فولاد سپاهان اصفهان در مسابقات مختلف لیگ موثر باشم./ب


برچسب ها: فصل ، فوتبال ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسيم
۱۶:۳۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
خيلي مردي دمت گرم پسرشجاع :-)