مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تاکید کرد

لزوم ارتقای مهارتهای علمی نیروی انسانی و جلوگیری از برون‌سپاری کارها

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقای مهارتهای علمی و تخصصی نیروهای انسانی ضمن جلوگیری از برون‌سپاری اسناد دستگاهها و صرفه‌جویی در اعتبارات، گامی مثبت در جهت تنظیم اسناد ملی و اسناد دستگاهی به‌شمار می‌رود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فهمیه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده در کارگروهی که به‌منظور تدوین سند امنیت زنان و کودکان در روابط اجتماعی که در خزر آباد ساری برگزار شد، اظهار داشت: برای تدوین این سند در تلاش هستیم تا نسبت به افزایش ظرفیت‌سازی و توانمندسازی منابع انسانی وزارت کشور با همکاری سایر دستگاهها اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی که به مدت 5 روز و در طول یک هفته کاری در خزرآباد مازندران در حال برگزاری است، افراد حاضر نماینده دستگاههای هستند که طبق ماده 227 برنامه 5 توسعه مکلف شده اند که برای تنظیم این سند همکاری کنند.

فرهمندپور گفت: تدوین سند امنیت زنان و کودکان در برنامه 5 توسعه بر عهده دولت گذاشته شده است که با همکاری دستگاهها صورت پذیرد و تصدی این کار با دستور معاونت نظارت راهبردی رییس‌جمهور به وزارت کشور سپرده شده و تولیت آن به دفتر امور زنان و خانواده گذاشته شده است.

وی افزود: نیروهای انسانی حاضر در این کارگاه آموزشی ضمن کسب مهارتهای لازم در اسناد ملی و اسناد دستگاهی می‌توانند در دوره‌های بعدی در صورتی که وزارت کشور نیاز به تنظیم سند داشته باشد ایفای نقش کند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: این اقدام صرفه‌جویی بسیار قابل توجهی در اعتباراتی که معمولا معطوف به برون‌سپاری اسناد دارد کمک شد و ما آنرا گامی موثر و مهم و تدبیری بسیار قابل توجه برای دستگاههای می دانیم که بتوانند نیروهای خود را به صورت توانمند پرورش دهند.

وی در پایان گفت: با توجه به انتخاب مدرسین ممتاز برای این دوره آموزشی انتظار داریم که نیروهای حاضر در این کارگاه با عنوان نیروهای حرفه ای در این حوزه از آموزشهای لازم برخوردار شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار