بازیکن سابق تیم‌های ذوب‌آهن و ابومسلم گفت: در واقع ورود حاشیه به متن و بطن فوتبال باعث شد تا از بازی کردن در تیم‌ها انصراف دهم زیرا زندگی انسان ارزش انجام یک سری کارها را ندارد.

سید محمد حسینی، بازیکن سابق تیم‌های ذوب آهن و ابومسلم در خصوص وضعیت کنونی حذر به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید اذعان کنم که من پس از مسائلی که در فوتبال کشورمان وجود دارد و اینکه یک سری از آقایان دوست داشتند من در این فوتبال نباشم و مسائل و اتفاقاتی که در فوتبال دیدم از این فوتبال خارج شدم زیرا زندگی ارزش اینگونه کارها را ندارد که فرد بخاطر یک سری اهداف، افراد دیگر را حذف کند.

وی در ادامه افزود: من خدا را شکر کلیه کلاس‌های مربیگری را گذرانده‌ام و دوست دارم از ابتدا به عنوان دستیار مربی کارم را شروع و پس به یک مربی خوب تبدیل شوم.

حسینی ادامه داد: دلیل دوم خروج من از فوتبال این بوده که من یک انتخاب اشتباه داشتم و همین انتخاب هم باعث مصدومیت من شده است.

بازیکن سابق تیم‌های ذوب آهن و ابومسلم در مورد ورود برخی حاشیه‌ها به متن فوتبال تصریح کرد: متأسفانه در فوتبال ما این حاشیه‌ها است که حرف اول را می‌زند و همین حاشیه‌ها به متن فوتبال راه پیدا کرده است و باور کنید نتوانستم فراوانی حاشیه‌ها را تحمل کنم و پس تصمیم به ترک بازی گرفتم.

وی بیان کرد: من فرزند فوتبال هستم و نه به عنوان بازیکن، بلکه در سمت‌های دیگری ایفای نقش خواهم کرد.

سید محمد حسینی، با اشاره به بازی‌های خود هم در لیگ برتر، تأکید کرد: من در تیم پیام مشهد بازی کردم زمانی که خلعتبری، جباری، تیموریان بوده‌اند من نیز حضور داشته‌ام و پس زمان افشین قطبی به تیم ملی دعوت شده بودم و در اردوی اول کی‌روش هم حضور داشتم دیگر پس از آن از فوتبال انصراف دادم.

بازیکن سابق تیم‌های ذوب آهن و ابومسلم در خصوص دادن پیشنهاد و مربیگری به وی عنوان کرد: من دوست ندارم در حال حاضر مربی شوم بلکه دستیاری را بیشتر می‌پسندم و از دسته دومی پیشنهاد دارم و تاکنون هیچ تیم سطح بالایی به من پیشنهاد نداده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مسائل فوتبال کشورمان حل شود و در این فوتبال شاهد زیبایی‌های خاص آن باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: حسینی ، فوتبال ، ذوب آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار