مدیرکل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت:دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه خدمات‌ رسانی به امور ایثارگران به عنوان مجموعه پیشتاز معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسن نصیر‌زاده مشاور رئیس و مدیرکل امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت سی‌‌ودومین سالروز فتح خرمشهر که امروز در دانشگاه واحد علوم تحقیقات برگزار شد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه خدمات‌ رسانی به امور ایثارگران به عنوان مجموعه پیشتاز معرفی شده است. 

وی افزود: ما توانستیم با کمک معاونین و رئیس این مجموعه دانشگاهی در مسیر تحقق آرمان‌های دفاع مقدس حرکت کرده و از لحاظ فرهنگی و تقویتی در این برهه زمانی و با وجود آسیب‌های جنگ نرم خط مشی آن شهیدان گران‌قدر را دنبال کنیم و در مسیر ارتقاء اندیشه الهی پیش قدم باشیم. 

نصیرزاده اضافه کرد: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی ما 1800 کارمند بسیجی تنها در داخل سازمان داریم و چنین فضایی مطمئنا تأثیرگذار بوده و باعث رشد تفکر بسیجی در دانشگاه آزاد شده است که بیانگر این است که ما پای این نظام تا آخر ایستاده‌ایم. 

وی در پایان خطاب به آقای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انشاءالله با روحیه و تفکر جناب میرزاده ما شاهد پیشرفت چشمگیری در تحقق برنامه‌هایی با موضوع بسیج و دفاع مقدس در درون دانشگاه آزاد اسلامی باشیم. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: بسیج ، موضوع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار