وزارت کشور مصر در هشداری شدید اللحن به اخلالگران در انتخابات، اعلام کرد: کسانی که در پی ایجاد مشکل در مسیر برگزاری انتخابات هستند کسی جز خودشان را ملامت نکنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی مصر، منا، وزارت کشور مصر در هشداری شدید اللحن به اخلالگران در انتخابات، اعلام کرد: کسانی که در پی ایجاد مشکل در مسیر برگزاری انتخابات هستند کسی جز خودشان را ملامت نکنند.

هانی عبداللطیف سخنگوی رسمی وزارت کشور مصر با اعلام این هشدار، راهبرد وزارت کشور در انتخابات را بی طرفانه خواند و گفت: وزارت کشور برای تامین بهتر امنیت انتخابات تدابیر لازم را اندیشیده است.

وی که در گفتگویی ویژه با خبرگزاری رسمی مصر، منا، سخن می‌گفت افزود: سرلشکر محمد ابراهیم ، وزیر کشور، بر تدابیر امنیتی برای تامین  امنیت انتخابات نظارت دارد و در این راه وزارت کشور با نیروهای مسلح هماهنگ شده است.

وی افزود: تدابیر امنیتی با لحاظ کردن همه سناریوهای احتمالی اتخاذ شد و روش اجرای این تدابیر نیز به گونه ای است که امنیت صندوق‌ها در فضای بیرون محل استقرار صندوق تامین خواهد شد زیرا هدف این است که کمیسیون عالی و مستقل انتخابات در برگزاری درست انتخابات ریاست جمهوری، با مشکل مواجه نشود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار