لوئیس همیلتون با اشاره به گذشته خود عنوان کرد امروز به دلیل سختی‌کشیدن در گذشته است که بیشتر از نیکو تشنه پیروزی در رقابت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون در رقابت‌ها توانسته روزبرگ را در سایه خود نگه دارد. اما ظاهرا رقابت این دو راننده تیم مرسدس در خارج از پیست‌های مسابقه همچنان ادامه دارد.
همیلتون در مصاحبه با سایت رسمی رقابت‌های فرمول‌یک گفت: یک چیزی برای شما تعریف کنم. من در استیونیج  که اصلا جای خوبی نیست در آپارتمان پدرم بزرگ شدم. اما نیکو در موناکو و در میان هواپیماهای گران قیمت و کشتی‌های تفریحی رشد کرده است.
به همین دلیل حریص بودن در هر دوی ما شکلی متفاوت دارد. من در میان ۲۲ راننده دوست دارم حریص‌ترین راننده باشم. وقتی به پیست می‌آیم به این فکر می‌کنم که نیکو از من برای پیروزی حریص‌تر است و با همین فکر هم به خانه می‌روم. به همین دلیل من باید بیشتر تشنه پیروزی باشم. برای قهرمان‌شدن باید حریص باشید.
همیلتون درباره دوستی خود با روزبرگ هم گفت: در چنین فضایی که رنگ و بوی رقابت دارد، ممکن نیست بهترین دوست برای هم باشیم. اما در عین حال باید به هم احترام بگذاریم. همیشه دوستی ما مانند دوران کارتینگ خواهد بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار