«يك برش زندگي» در نخستين هفته خرداد ماه به موضوع دوستي، مودّت و رفاقت مي پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، سمانه فراهاني با اعلام اين خبر گفت: در هفته جاري كه اولين روز هفته آن به سالروز آزادسازي خرمشهر اختصاص دارد، به موضوع دوستي و مودّت در هشت سال دفاع مقدس و مبحث آزادسازي خرمشهر مي پردازد. همچنين در روزهاي آتي به مناسبت عيد بزرگ مبعث به ارسال تصاوير و خاطرات مخاطبان از اين ايام شاد و مفرح و دوستي هاي پاك و خالص ايام كودكي، نوجواني و جواني اختصاص دارد.
 
وي خاطر نشان كرد: دوستي و رفاقت از مباحثي است كه از دوران كودكي با ما همراه است و در دوران نوجواني، جواني، ميانسالي و كهنسالي با پوست و خون ما اجين مي شود و كم نيستند دوستان و رفقايي كه با ريسمان محكم دوستي خاطراتي را رقم مي زنند كه هيچكس قادر به جدايي آن نيست. بدين منظور مخاطبان و كليه علاقه مندان به ارسال تصاوير و فيلم مي توانند عكسها و فيلمهاي خود را با موضوع پدران و مراسم تقدير و تشكر از مقام پدر در جمع خانوادگي خود را از طريق پست الكترونيكي برنامه به آدرس
 info@1-bz.ir ارسال نمايند. همچنين راههاي ارتباطي با اين برنامه سامانه پيامكي 30000207 و سايت برنامه به آدرس www.1-bz.ir مي‌باشد.
 
برنامه «يك برش زندگي» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو و با اجراي امير رضايي است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 به مدت 45 دقيقه از شبكه زندگي پخش خواهد شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.