آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در روز پنج شنبه،جمعه و شنبه 8، 9 و 10 خرداد سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مركز آزمون ،دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر  گفت: آزمون ارشد امسال در 6 نوبت صبح و عصر در روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه برگزار خواهد شد. 

وي ادامه داد:در این آزمون بیش از 550 هزار نفر داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئيس مركز آزمون در مورد تعداد رشته / محل‌های انتخابی داوطلبان این دوره آزمون ارشد گفت: در این دوره داوطلبان از 120 مجموعه و 3741 رشته/محل را برای ادامه تحصیل انتخاب کردند.

 اقبالی در خصوص رشته‌هایی که آزمون آنها بصورت تشریحی برگزار خواهد شد، گفت: سوالات برخی از مجموعه‌های آزمون هنر و معماری مثل نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی، هنرهای نمایشی دارای آزمون تشریحی است، اما سایر مجموعه های امتحانی به شکل تستی برگزار خواهد شد. 

وي خاطر نشان کرد: هیچ یک از رشته های مقطع کارشناسی ارشد دارای مصاحبه نخواهد بود.

 وی در پایان اعلام کرد: پیرترین و جوان ترین شرکت کننده آزمون ارشد امسال مردی 71 ساله از تهران و خانمی 14 ساله از تهران است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
رقابت!!!
مگه دانشگاه آزاد هم رقابت لازم داره.- جز در چند رشته محل اون هم بین شرکت کنندگان ضعیف- چون قوی ها در روزانه پذیرفته میشن.
البته رقابت در منفی نزدنه نه مثبت زدن.
آخرین اخبار