شبكه تلويزيوني بازار در برنامه‌اي باعنوان"صداي شما"نظرات ،پيشنهادها و انتقادهاي مردم را پخش و صداهاي مخاطبان را در صفحه اصلي(بخش برنامه ها) وبگاه شبكه بارگذاري مي‌كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ اعلام قيمت لحظه‌اي كالاها وخدمات مورد نياز مردم از طريق برنامه هاي گزارشي و پوشش زنده و مستقيم نمايشگاه‌هاي مختلف در حوزه اقتصاد و همچنين اعلام قيمت اقلام و هر چه در سبد خانوار نياز است از طريق زيرنويس به‌صورت 24 ساعته در اين شبكه با استقبال شايان توجه مخاطبان مواجه شده و ابراز نظرات و پيشنهادهاي بينندگان از طريق تماس تلفني فزوني يافته است.

به منظور ارج نهادن به بينندگان عزيز شبكه در جاي جاي ميهن عزيزمان برنامه "صداي شما" ازاين پس علاوه بر پخش از شبكه بازار در وبگاه اين شبكه بصورت روزانه بارگذاري مي شود وبينندگان محترم مي توانند صداي خود را در اين فضا بشنوند.

ببينندگان اين شبكه تلويزيوني  در صورت صلاحديد هنگام اعلام نظر و يا پيشنهاد، نام و نام خانوادگي و شهري كه در آنجا ساكن هستند را مي تواننداعلام كنند.

برنامه "صداي شما" به همت روابط عمومي اين شبكه با همكاري واحد پخش آماده سازي و 4 نوبت درطول روز پخش مي شود.

روابط عمومي شبكه بازار با تلفن گوياي 44966100-021 آماده شنيدن ودريافت صداي گرم وصميمي شما بيننده گرامي در باره برنامه هاي اين شبكه است.

آدرس وبگاه اين شبكه به نشاني www.bazaartv.ir آماده بارگذاري صداي مخاطبان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، تلویزیون ، برنامه ، پخش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.