مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون : "مبعث" بزرگترین روز تاریخ بشر است، اعتراض قانوني به آراء ديوان را می‌پذيريم/ همه موظفند به قانون تمكين كنند و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"مبعث" بزرگترین روز تاریخ بشر است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/6/2291304_379.jpg

 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند:‌ اگر ما در بین حوادث تاریخ بشر -حوادثی که برای انسان‌ها پیش می‌آید -بعثت انبیا را از همه‌ این حوادث، در سرنوشت بشر مهمتر و مؤثرتر بدانیم- که همین هم هست، بعثت پیغمبر خاتم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم از لحاظ اهمیت، در رأس همه‌ حوادث بزرگ و کوچک تاریخ بشر قرار می‌گیرد.



حجت‌الاسلام والمسلمین کریمیان: اتحادیه ویدئو کنفرانس‌های فلسطین راه اندازی شد/ فرحات: ایران پرچم‌دار مقاومت در منطقه است + فیلم و تصاویر

 دبیر کل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با اشاره به این که "رمضان عبدالله" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم ارتباط مستقیمی با تهران داشت گفت: اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های فلسطین راه اندازی شده است.


طرح اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی

شورای نگهبان قانون اساسی نظر خود را در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد.


اعتراض قانوني به آراء ديوان را می‌پذيريم/ همه موظفند به قانون تمكين كنند

رئیس دیوان عدالت اداری نسبت به برخی مصاحبه‌ها علیه رأی هیات تخصصی عمران، شهرسازی و اسناد دیوان در پرونده شکایت دستمزد کارگران واکنش نشان داد.


وزرای خارجه ایران و کره جنوبی در آینده‌ای نزدیک دیدار می‌کنند/ تاکید بر افزایش همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف

 معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه کشورمان که به منظور برگزاری نشست کمیته مشورتی سیاسی معاونین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کره جنوبی به سئول سفر کرده، با "لی کیونگ سو" معاون سیاسی وزیر امور خارجه (همتای خود) ملاقات و دومین نشست مکانیزم مشورتی سیاسی میان دو کشور تشکیل شد.


جنایات امروز برای این رخ می‌دهد که پیام اسلام به درستی تبیین نشده است

 رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام و سفیران کشورهای اسلامی فرمودند:‌ امروز عده‌ای در آفریقا بخاطر مسلمان بودن مورد ظلم قرار می‌گیرند و عده‌ای به اسم اسلام دختران مردم را می‌دزدند و این جنایات برای این رخ می‌دهد که پیام اسلام درست جا نیفتاده است.


بیشترین پرونده‌های قضایی مربوط به قاچاق مواد مخدر است

 حجت‌الاسلام والمسلمين صادقی با اشاره به این مسئله که قوه قضاییه وظیفه سنگین برپایی عدل و قسط در جامعه را دارد هدف از ایجاد معاونت فرهنگی در قوه قضاییه را ارتقای فرهنگ دینی در درون سازمان و همچنین جامعه دانست.


برگزاری آرام انتخابات ریاست جمهوری اوکراین گامی مثبت در جهت استقرار صلح

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان برگزاری آرام انتخابات ریاست جمهوری اوکراین را گامی مثبت در جهت استقرار صلح، ثبات و امنیت در این کشور ارزیابی کرد.


ضرورت اعمال مجازات‌های جایگزین زندان به منظور حبس‌زدایی/ همه مجازات‌ها قابل تعلیق نیست
یک قاضی گفت: در قانون مجازات اسلامی به منظور حبس‌زدایی اعمال مجازات‌های جایگزین زندان پیش‌بینی شده است، اما این در حالی است که مجازات‌هایی مانند اختلاس ارتشاء، کلاهبرداری و خرید و فروش، وارد کردن یا ساخت مواد قابل تعلیق نیستند.


امام خمینی(ره): بیشتر خط خوب از ترکهاست، ترکها چه در ایران و چه در سطح جهان، در ترکیه عثمانی پیشتازان خط بوده‌اند

 من یقین داشتم که ایشان می‌دانند اصفهانی هستم و با توجه به لحن سوال متوجه شدم که این سوال واقعی نیست. لذا خجولانه سرم را پایین انداختم حضرت امام(ره) ادامه دادند: بیشتر خط خوب از ترکهاست. ترکها چه در ایران و چه در سطح جهان، در ترکیه عثمانی پیشتازان خط بوده‌اند.


اردوی تشکیلاتی سیاسی "دلواپس انقلابی" در مشهد مقدس برگزار می‌شود

اردوی تشکیلاتی ،سیاسی "دلواپس انقلابی" از تاریخ 6خرداد الی 9خرداد باسخنرانی زاکانی، قاضی زاده هاشمی، کریمی قدوسی و ...برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار