سومین نشست از سلسله نشست های"شبکه های زرد" فرهنگ سرای فناوری اطلاعات با حضور پژوهشگران و روانشناسان کودک به نقد و بررسی تاثیر شبکه های ماهواره ای بر کودکان می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، سومین نشست از سلسله نشست های"شبکه های زرد" فرهنگ سرای فناوری اطلاعات با حضور پژوهشگران و روانشناسان کودک به  نقد و بررسی تاثیر شبکه های  ماهواره ای بر کودکان  می پردازد.

در این برنامه که شنبه 10 خرداد از ساعت 16:30 برگزار  می‌شود، دکتر شهرام  اسلامی روانشناس کودک و بنیانگذار شخصیت پردازی کودک در ایران،  محمد جواد ترکاشوند روانشناس کودک، دکتر فاروق صفی زاده  کارشناس تاریخ وادیان، مهدی مرندی محقق و پژوهشگر، شهباز فضلی حقوقدان و مدرس دانشگاه و دکتر علی اصغر رحمتی متخصص علوم ارتباطات اجتماعی و استاد دانشگاه حضور دارند و  موضوع ماهواره و  تاثیرآن بر کودکان شخصیت آینده آنان را نقد و بررسی می کنند.

سخنران اصلی این همایش شهرام اسلامی روانشناس کودک است.اسلامی عضو بنیان نخبگان ایران،  بنیانگذار هوش اقتصادی کودک در ایران و بنیانگذار شخصیت پردازی کودک در ایران است.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و کارگر مراجعه وبرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس یا ازسایت www.it.farhangsara.irبازدید کنند. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.