معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: درصورتی که بیمه‌شدگان از سیستم نوبت‌دهی تلفنی استفاده کنند، شاهد توزیع مناسب بیماران در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: اغلب مراکز درمانی سرپایی تأمین‌اجتماعی نسبت به استقرار سیستم نوبت‌دهی تلفنی اقدام کرده‌اند و مراجعین می‌توانند با استفاده از امکانات مذکور از پزشک معالج خود، تعیین نوبت کرده و در روز مشخص به مرکز درمانی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بیماران اورژانس بدون استفاده از سیستم نوبت‌دهی تلفنی و اتلاف وقت خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند.

همتی با اشاره به مراکز ملکی درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: این سازمان با دارا بودن 72 مرکز بستری (بااحتساب بیمارستان میلاد و صدر)، 7 دی‌کلینیک، 65 پلی‌کلینیک، 90 درمانگاه تخصصی، 114 درمانگاه عمومی، 5 مرکز دندانپزشکی و یک مرکز طب‌کار و سالمندی در مجموع با 354 مرکز بستری و سرپایی در سراسر کشور به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی رایگان ارائه می‌کند.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در سال گذشته بالغ بر 51 میلیون ویزیت در بخش سرپایی و 814 هزار بیمار به صورت بستری از خدمات رایگان درمان این سازمان بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به میزان رضایتمندی بیماران مراجعه‌کننده به مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی گفت: براساس نظرسنجی به عمل آمده از مراجعین بستری میزان رضایتمندی بیماران 82 درصد گزارش شده که این شاخص نشانگر ارائه مطلوب خدمات در مراکز درمانی این سازمان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیستم ، تلفنی ، درمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار