دکتر علی عباس پور گفت: بر همین اساس و با توجه به این که یکی از دغدغه های اصلی کارکنان و اساتید مسئله مسکن است ، درصدد هستیم تا با ایجاد تعاونی مسکن کارکنان و اساتید این مشکل را برطرف سازیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر علی عباس پور رئیس این واحد دانشگاهی ضمن تبریک عید مبعث به جامعه دانشگاهی گفت: اسلام دین رستگاری است، دینی که برای انسان ارزش بیشمار قائل است و راه سعادت را به آن نشان داده است.

وی با اشاره به تأکید آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر میرزاده بر کیفی سازی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: باید شرایطی را ایجاد کنیم تا مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی چون نگینی درخشان در عرصه علم و دانش بیش از پیش در دنیا مطرح شود.

دکتر عباس پور ادامه داد: واحد علوم و تحقیقات برنامه های کارشناسی شده ای برای ارتقاء و بهبود امکانات از جلمه امکانات رفاهی، دانشجویی ، پژوهش و فناوری ، افزایش فضای آموزشی، ارتقاء اعضای هیأت علمی، گسترش ارتباطات بین الملل و ... دارد.

دکتر دانش فرد معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نیز در این مراسم با بیان اینکه مبعث سرآغاز آزادگی، شرافت و بزرگی است ،گفت: انسان موجودی بزرگ و ارزشمند است و خداوند توجه ویژه ای به این مخلوق خود دارد.

وی افزود: موضوع فرهنگ، مخصوص به قشر خاصی نیست و محدود به کسی نیست . فرهنگ در ذات خود ، خودشناسی، شعف، شادی، غیرت و سعادت را دارد.

دانش فرد گفت: باید به نحوی عمل کرد تا فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی را ترویج دهیم البته برای فرهنگ نباید فیلتر خاصی قائل شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در واحد علوم و تحقیقات فرهنگ را همچون هوا که لازم و ضروری است می دانیم بنابراین وظیفه مسئولین در این واحد مهیا کردن این هوا براساس تأکیدات مقام معظم رهبری است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار