سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن گفت: صحبت‌هایی با مدیرعامل باشگاه پیکان داشته‌ام اما قراردادی بسته نشده است.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اول فصل باشگاه راه‌اهن با هدف اینکه جزو تیم‌های بالای جدول باشد کار خودش را آغاز کرد و تعدادی از بازیکنانی که می‌توانستند به این تیم کمک کنند جذب نشد همین‌طور اشتباهات داوری هم نگذاشت که در نیم فصل اول تیم راه‌آهن به اهدافش برسد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: مشکلاتی که برای مالک باشگاه پیش‌ آمد و ما نتوانستیم در نیم فصل دوم تقویت نشد و حتی پول ندادن به بازیکنان در روند بازی در نیم فصل دوم تاثیر گذاشت اما تیم ما توانست بخصوص در 8، 9 بازی آخر خئب بازی کند و این تیم در لیگ برتر ماند.

وی گفت: تکلیف مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه معلوم نیست و من هم با این باشگاه صحبتی نکردم.

ابراهیم‌زاده درمورد صحبت‌هایی که با باشگاه پیکان انجام داده تاکید کرد: صحبت‌هایی با مدیر عامل باشگاه پیکان سنایی داشتیم در این جلسه از اهداف باشگاه با من صحبت کردند و نظراتشان را گفتند و من هم در مورد مربی‌گری در این باشگاه با آنها صحبت کردم اما قراردادی بسته نشد.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: مسلماً اگر بخواهیم باشگاه کار بکنم باید زیربنایی باشد نمی‌توان در فصل نقل و انتقالات 20 بازیکن را جذب کرد، جذب بازیکن محدودیت دارد و من بر مبنای بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند می‌توانم کار بکنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار