مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:تهیه طرح جدید آزادسازی سهام عدالت/ هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس صورت‌های مالی را ارائه دهند و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تهیه طرح جدید آزادسازی سهام عدالت/ هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس صورت‌های مالی را ارائه دهند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/8/2297746_194.jpg

 رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی کشور گفت: طرح جدیدی در رابطه با آزادسازی سهام عدالت در سازمان خصوصی‌سازی درحال تهیه می‌باشد که از اشکالات کمتری نسبت به طرح قبلی برخوردار است و به زودی به دولت ارائه شده و شاید بدون نیاز به قانون آن را به تصویب برسانیم.



خدماتی که در سربالایی رضایت مشتری ریپ می زند/ خودروهای وارداتی کی سروسامان میگیرند؟

سال 92 در مجموع حدود 695 هزار دستگاه خودرو سواری اعم از وارداتی و داخلی به بازار عرضه شد که طبق آمار فروش خودروسازی های داخلی آنهم با 90 درصد سهم بازار، 18 هزار میلیارد تومان و وارداتی ها آنهم با 10 درصد سهم بازار، 14 هزار میلیارد تومان بوده است.


"ناپایداری های جوی" امروز در 9 استان کشور/ "تهران"، "وزش باد" و افزایش ابر

 امروز در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و بصورت پراکنده در اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، شمال سمنان، شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد و در مناطق مرتفع بارش تگرگ رخ می دهد.


کیفیت پایین "مصالح" بلای جان خانه ها شد/جوش ساختمان ها هم چینی شد

 مصالح غیراستاندارد با کیفیت پایین، نظارت صوری و غیرمسئولانه، اجرای غیر صحیح... مجموعه‌ای از عواملی هستند که می‌توانند زنجیره یک ساختمان غیراستاندارد را کامل کنند.


آزاد سازی آزمایشی نرخ بلیت هواپیما/ تایدواتر از بندر شهید رجایی خارج شد

 حوزه راه در این هفته برخلاف هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله آزاد سازی آزمایشی نرخ بلیت هواپیما، رشد 18 درصدی پروازهای بین المللی و خروج تایدواتر از بندر شهید رجایی بود.


"کرج" به چالوس "ممنوع" و چالوس به کرج یکطرفه می شود

در محور کرج - چالوس(کندوان) تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 امروز الي 1 بامداد فردا از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17:30 امروزالي 1 بامداد فردا از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج، بصورت يكطرفه خواهد بود.


"محدودیت تردد" در "آزاد راه رشت" ـ "قزوين" بدليل ادامه اجراي عمليات مرمت درز انبساط پل توتكابن

 آزاد راه رشت ـ قزوين، واقع در استان گيلان، كيلومتر 20، تا 10 خرداد، شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت 8 الي 18 بدليل ادامه اجراي عمليات مرمت درز انبساط پل توتكابن، تردد با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.


افزایش قیمت صرفا بر قیمت های واقعی خودرو اعمال می شود/ بازار حبابی است

مددی با بیان اینکه قیمت های کنونی در بازار خودرو کاذب و حبابی است، گفت: افزایش 3 یا 4 درصدی را البته صرفا بر قیمت واقعی خودرو خواهیم داشت


بيکاري در" فرانسه" همچنان روند صعودی دارد

 منحني بيکاري در فرانسه همچنان روند رو به افزايش دارد و شمار افراد جوياي کار در اين کشور در ماه آوريل مجددا افزايش يافت.


در "ماه رمضان" افزایش قیمتی نخواهیم داشت/ تاثیر کم اجرای قانون "فاز دوم هدفمندی" بر قیمت ها

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت:با سازمان حمایت در حال همکاری هستیم و پیشنهاد کردیم که افزایش قیمت هایی که قرار بود از 30 خرداد اعمال شود به 30 شهریور موکول شود تا ماه رمضان را مردم با آرامش سپری کنند .


قلمرو فرمانروایی آدمك‌های سنگی در نزدیکی تهران+تصاویر

 یك نگارخانه طبیعی و مسحوركننده كه عقل در ابهتش می‌ماند و خیال به پرواز در می‌آید،هر صخره به شكلی فریاد می‌زند؛ به این اشكال «آدمك جیان» هم گفته می‌شود، علت پدیدار شدن آنها در این شكل مبهم است.


بحران اوکراين چندين ميليارد دلار خسارت به" آلمان" می زند

بحران اوکراين باعث کاهش صادرات شرکت هاي آلماني به روسيه و در نتيجه چندين ميليارد دلار خسارت به آلمان خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار