سرمربی تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز در خصوص حضور این تیم در تور بین‌المللی ژاپن گفت: در کنار تیم‌های برتر دنیا دوچرخه‌سواری جهان توانستیم به مقام اولی برسیم.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تور بین‌المللی ژاپن در کلاس یک و دو برگزار می‌شود و تورها برتر جهان است که برای دهمین باز در دور 600 کیلومتری در 6 مرحله برگزار شد و پتروشیمی در بخش تیمی و انفرادی توانست به مقام برتری برسد که در انفرادی صمد پورسیدی رتبه اول را کسب کرد.

وی در خصوص تیم‌های شرکت‌کننده گفت: 16 تیم از برترین‌های دوچرخه‌سواری حضور  داشته‌ا ند که تنها یک تیم کنترال بود و بقیه‌ی تیم‌ها در سطح پتروشیمی قرار داشتند.

وی در خصوص عملکرد رکاب‌زنان در مسابقات قزاقستان خاطرنشان کرد: در قسمت پیست عملکرد نسبتأ خوبی داشتند و برای مسابقات اینچئون اگر به همین روند ادامه دهند می‌توانند مدال کسب کنند، اما در قسمت جاده اصلأ خوب ظاهر نشدند و مقام‌پنجمی علیرضا حقی بهترین مقامشان بوده است و باید دید فردا در بخش استقامت چه عملکردی خواهند داشت.

کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی در قسمت جاده در مسابقات اینچئون کمک خواهد کردیا خیر خاطرنشان کرد: قمری یک باراز من به تیم  ملی دعوت کرد اما پس از آن دیگر پیگیری انجام نشد، و من به خاطر دینی که به تیم ملی برای 19 سال تلاشم دارم دوست دارم کمک کنم اما این مسئله سلیقه ای است.

وی افزود: تیم پتروشیمی در قسمت جاده همیشه رکاب‌زنان خوبی داشته‌ مثل سهرابی، امیر کلاهدوز و بهنام ملکی که از تیم پتروشیمی به تیم ملی کمک خواهند کردو ما همیشه سعی دارم که بتوانیم با فدراسیون تعامل خوبی را برقرار کنیم.

وی در خصوص آمادگی این تیم برای تور آذربایجان گفت: در تور آذربایجان ما میزبان هستیم و این برای ما اهمیت دارد که بتوانیم مانند سال‌های گذشتاه مقام اولی خود را تکرار کنیم.

مخصوصأ الان که در رنکینگ آسیا با توجه به امتیازات تور ژاپن به رده اولی رسیدیم، تمام تلاش خود را خواهیم کرد کرد بتوانیم مردم آذربایجان و ایران را از خود راضی نگه داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار