مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی پزشکی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: افراد سیگاری ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند تا زود‌تر بمیرند، مردي که "شش ميليون دلار" قيمت دارد! + عکس، بیمارستان‌های فرسوده در شأن مردم نیست/ قول مساعد شهرداری برای همکاری و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی - پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


افراد سیگاری ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند تا زود‌تر بمیرند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/10/2300503_921.jpg
سیاری با بیان اینکه یک میلیارد و صد میلیون نفر در دنیا سیگار می‌کشند، گفت: افراد سیگاری در کشور ما سالانه 10 هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند که زود‌تر بمیرند.

مردي که "شش ميليون دلار" قيمت دارد! + عکس

تکنولوژي قيمت انسان‌ها را نيز بالا برده است.

بیمارستان‌های فرسوده در شأن مردم نیست/ قول مساعد شهرداری برای همکاری

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/3/10/2299391_330.jpg
دکتر قاضی‌زاده با بیان اینکه بیمارستان‌های فرسوده در کشور ما زیاد است و در خور شأن مردم نیست، گفت: شهرداری تهران قول‌های مساعدی به منظور بازسازی و نوسازی بیمارستان‌های فرسوده داده است.

غیبت معنادار جاسبی در زمینه تحقیق و تفحص/ مجلس در انتظار برخی افراد باقی نمی‌ماند
 علیرغم پایان یافتن فرصت داده شده از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به جاسبی و دانشجو هنوز پاسخ و اظهار نظری از سوی این افراد در جهت تکمیل گزارش تحقیق و تفحص داده نشده است.

ساخت "فیلترهوای مادام‌العمر" با کمک فناوری نانو
نانوفناوری دانشی است که امروزه کاربردهای بسیاری پیدا کرده. این بار پژوهشگران دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف تلاش کردند با ساخت نانوفیلتر ویژه‌ای جهت پالایش هوا، این فناوری را به داخل خانه‌ها ببرند.

افتتاح اولین بیمارستان گردشگری سلامت در مرداد ماه

اولین بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی گردشگری سلامت با نام بیمارستان شمال در شهر آمل 27 الی 29 مرداد ماه جاری با هدف جذب گردشگر سلامت به بهره‌برداری می‌رسد.

اولین دستگاه دیالیز مخصوص نوزادان +‌ عکس
یکی از گروه‌های بسیار پرخطر در زمینه مشکلات و نارسایی‌های کلیوی به تازگی دارای یک دستگاه دیالیز مخصوص به خود شده‌اند.

احتمال ابتلا به آلزایمر با عوامل خطر ساز بیماری های قلبی افزایش می يابد

دبیر علمی بیست و یکمین کنگره بین المللی بیماری های مغز و اعصاب و الکتروفیزیولوژی بالینی گفت:عوامل خطر ساز ابتلا به بیماری های قلبی، علاوه بر ایجاد سکته های مغزی، رابطه مستقیمی با بروز بیماری های مربوط به اختلالات عملکرد شناختی از قبیل آلزایمر دارد.

درس خواندن به زور قرص/ريتالين معجزه شب امتحان نیست!
با نزدیک شدن به شبهای امتحان خوردن دارو برای برخی از دانشجوها و دانش آموزان تبدیل به یک میان بر برای کوتاهی در طول ترم شده غافل از اینکه این داروها بیش تر از سودی که دارند ضررهایشان گریبان‌گیر افراد نزدیک امتحانات می شود، تمام درساش روهم تلمبار شده و تمرکزی برای خواندنشون نداره... دنبال یه راه می گردد راهی که بتونه کوتاهی یک ترمشو جبران کنه ، دوستاش بهش گفتن قرص بخور...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار