فرمانده بسیج منطقه 13 با اشاره به دستور العمل اجرائی بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از آمادگی و استقرار نیرو ها در محل ستاد منطقه واقع در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصغر صوفی در جلسه ا ی که به منظور تشریح دستور العمل اجرائی بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور اعضای شورای حوزه بسیج منطقه 13 برگزار شده بود گفت: در ایام گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، حفاظت و امنیت غرفه های تحت پوشش در پهنه ها و پیش بینی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در زمان بروز حادثه ، حضور نیرو های بسیجی در غرفه های معاونت فرهنگی و اجتماعی به صورت مجزا ، اختصاص نیرو جهت راهنمایی زائرین و... بر عهده  نیرو های بسیجی است.

وی نصب بنر نقشه پهنه به منظور استفاده و بهره برداری از آن به روی بدنه غرفه راهنمای زائر ، نصب بنر نقشه راهنمای زائرین در پهنه منطقه ، فعالیت غرفه های راهنمای زائر از دیگر فعالیت های حوزه بسیج برشمرد.

*تکمیل و ارتقا اعضای گردان الزهرا و عاشورا

به همت حوزه بسیج منطقه 13 اعضای گردان های الزهرا و عاشورا از یک تیم 9 نفره به یک دسته 22 نفره در هر گردان ارتقا یافت.
با توجه به استعداد فعالیت نیرو های بسیجی و بنا به هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انسانی سازمان ، اعضای گردان الزهرا و عاشورا از یک تیم 9 نفره به یک دسته 22 نفره در هر گردان تکمیل و ارتقا یافت.
 

برچسب ها: فرمانده ، منطقه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار