معاونین پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتقای منزلت اجتماعی آموزشهای فنی و حرفه‌ای را در گرو برگزاری آزمونهای با استاندارد بالا عنوان کرد.

یدالله مهرعلیزاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در خصوص طراحی جدید استانداردهای ارزشیابی عملی از سوی این سازمان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه گواهینامه‌های سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور دارای اعتبار داخلی و خارجی است در راستای اعتبار بخشی و ارتقاء منزلت اجتماعی آموزشهای فنی و حرفه‌ای برگزاری آزمونهای با استاندارد بالا از سوی سازمان مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی افزود: بر اساس ضوابط سازمان آموزشهای فنی و حرفه‌ای کشور سهم مهم آزمونهای کتبی 25 درصد و سهم آزمونهای عملی 75 درصد از 100 نمره است که با توجه به این روند باز مهندسی آزمونهای عملی که سهم بالایی در کسب نمره پایانی دارند ضروری به نظر می‌رسد.
 
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خاطر نشان کرد: در راستای توجه به آزمونهای عملی کار طراحی و تدوین ارزشیابی عملی در راستای ساماندهی آزمونهای عملی هم اکنون در دست طراحی و تدوین از سوی کارشناسان قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار