دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آیت الله مهدوی کنی ذره‌ای از موازین انقلاب زاویه پیدا نکرده است و با فرمان امام (ره) هرکاری را که به عنوان وظیفه برعهده گرفته بود، به نحو احسنت انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمد نبی حبیبی" با حضور در بیمارستان بهمن ضمن ملاقات از "آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی" درباره شخصیت ایشان اظهار داشت: در زمان معرفی کابینه شهید رجایی به حضرت امام خمینی (ره) ایشان در توصیف شخصیت آیت الله مهدوی کنی گفتند "ما نسبت به آیت الله مهدوی ارادت داشته‌ایم، داریم و خواهیم داشت" که این مسئله نشان دهنده اطمینان قلبی بنیانگذار انقلاب اسلامی نسبت به آینده آیت الله مهدوی کنی بود.
 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در هیچ دوره‌ای درباره هیچ شخصیتی اینگونه سخن نگفته‌اند، تصریح کرد: آیت الله مهدوی کنی ذره‌ای از موازین انقلاب زاویه پیدا نکرده و با فرمان امام (ره) هرکاری را که به عنوان وظیفه برعهده گرفته بود، به نحو احسنت انجام می‌داد.
 
حبیبی خاطرنشان کرد: آیت الله مهدوی کنی دارای روحیه‌ای اطاعت پذیر و تبعیت از امام خمینی (ره) بودند که اوج این روحیات را نسبت به مقام معظم رهبری داشته‌اند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، موتلفه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار