برنامه «كافه سؤال» از امشب فصل دهم خود را با موضوع «جوان» روی آنتن شبكه دو مي‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، سهیل سلیمانی در توضیح این خبر گفت: این برنامه در فصل دهم خود که از 17 تا 21 خرداد با اجرای مژده لواسانی روی آنتن می رود، به موضوع «جوانان» می‌پردازد.
 


وی افزود: «کافه سوال» امشب با حضور نیره سلیمانی، دکترای روابط عمومی و رسانه و محمدرضا رستمی مشاور جوان رئیس جمهور فرصت ها و آسیب های حضور جوانان در فضای مجازی را مورد واکاوی قرار می‌هد.
 
وی افزود: کافه سوال در شب‌های آینده با دعوت از صاحب نظران موضوعاتی مثل تاثیر رسانه بر جوانان و حضور آنها در رسانه های مختلف، آینده نگری و امید به آینده، مسیر نشاط و اوقات فراغت جوانان، حضور جوانان در جامعه و اینکه چقدر می شود به آنها اعتماد کرد و مسوولیت ها را به آنها سپرد را بررسی خواهد کرد.
 
برنامه «كافه سؤال» كاري از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست که از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری از ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می رود.  
 
این برنامه در فصل های گذشته خود با موضوعات عمل های زیبایی، کیفیت و قیمت سوخت ،شهرت، تجارت الکترونیک، شبکه های اجتماعی، آلودگی هوا، فرهنگ سازی در مقوله کارآفرینی، جراحی‌های ترمیمی و ازدواج آسان و پايداري آن روی آنتن تلویزیون رفت. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار