39 خوشه صنعتی در مازندران شناسایی شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در حاشیه نشست با معاون برنامه ریزی استاندار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،از شناسایی 39 خوشه صنعتی در استان خبر داد و گفت:چهار خوشه صنعتی اجرا شده است.

موسوی افزود:از این تعداد خوشه صنعتی شامل ادوات کشاورزی جویبار و مصنوعات چوبی بابل به مرحله توسعه یافتگی رسیده است.

وی تصریح کرد:همچنین دو خوشه قزل آلای هراز آمل و گل و گیاه چالوس نيز در فاز توسعه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت:خوشه ادوات کشاورزی جویبار بعنوان یکی از خوشه های صنعتي پیشرو کشور مطرح بوده که در سال 1387 بعنوان بهترین خوشه صنعتی کشور معرفی شده است.

موسوی افزود:امسال برنامه عملیاتی شرکت با بررسی و کار کارشناسی تدوین شده كه براساس نیاز هرشهرک و ناحیه صنعتی اجرا می شود و تدوین برنامه عملیاتی موجب تعیین و شاخص اهداف،با اتکا به امکانات و منابع،در سطوح مختلف و در قالب یک برنامه استراتژیک است که شاهد رشد و شکوفایی شهرکها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی با مشارکت دستگاههای خدمات رسان خاطرنشان كرد:با توجه به ماده 158 قانون برنامه پنجم توسعه و بمنظور حمایت از بخش تولید و صنعت،دولت دستگاههای خدمات رسان را به اجرا و تکمیل زیرساختهای مناسب شامل راه،آب،برق،گاز و تلفن،تا ورودی واحدهای مستقر در شهرکها و نواحي صنعتي کرده که امید داریم با مشارکت دستگاهها،زیرساختهای مناسب در شهرکها و نواحی صنعتی هرچه سریعتر تکمیل شود.

38 شهرک و ناحیه صنعتی در مازندران فعالیت دارد./ش/ن


برچسب ها: خوشه ، صنعتی ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.