مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه حکم جداگانه مدیران کل جدید «منابع انسانی و پشتیبانی»، «امور مالی» و «برنامه و بودجه» کانون را منصوب کرد.

به گزارش حوزه  هنری باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این سه مدیرکل در حالی منصوب شده‌اند که چند روز پیش نیز حکم سرپرستی مسعود ناظمی‌ابیانه به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون ارتقا پیدا کرد.

بر این اساس؛ موسی رضا نظری، لیلا کمالی صالح‌آباد و علیرضا لطیف به تربیت از سوی علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون به عنوان مدیرکل «منابع انسانی و پشتیبانی»، «امور مالی» و «برنامه و بودجه» منصوب شده‌اند.

«موسی رضا نظری» که جایگزین «سید حمیدرضا ابراهیم‌نژاد» شده، متولد سال 1348 و دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی است و از سال 1380 به عنوان رییس کارگزینی مدیریت آموزش و پرورش شهر قدس و پس از آن به عنوان کارشناس مسوول حقوق و مزایا و ارزش‌یابی و تالیفات در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز فعالیت می‌کرده است.

«لیلا کمالی‌صالح‌آباد» متولد سال 1348 و دارای مدرک کارشناسی حسابداری و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) است.

او از 21 سال پیش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به فعالیت‌های مالی اشتغال داشته است که کارشناس مالی کانون و مدیر مالی کانون زبان ایران از جمله سوابق وی به شمار می‌رود.

در عین حال تدریس در دانشگاه‌های پیام نور و علمی و کاربردی و مدیریت پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه بازارشناسی و بازاریابی از دیگر سوابق آموزشی وی است.

مدیرکل جدید مالی کانون که این مسوولیت را از «مسعود ناظمی» معاون فعلی توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون تحویل گرفته، علاوه بر نگارش مقاله‌های متعدد علمی دارای سه عنوان کتاب تالیفی با عناوین حسابداری صنعتی (بهای تمام شده)، بازاریابی واصول موفقیت در بازار و اصول وفنون بازارشناسی است.

بر همین اساس ؛ علیرضا لطیف مدیرکل جدید «برنامه و بودجه» کانون نیز در سال 1361 متولد شده است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است و از 11سال پیش در کانون مسوولیت‌هایی مانند رییس اداره حسابداری صنعتی و معاونت مدیریت امور مالی را بر عهده داشته است. او جایگزین لیلا بابایی شده است.

بر اساس این گزارش ؛ در آیینی که روز 18 خرداد 1393 به منظور معرفی دو مدیر کل جدید «امور مالی» و «برنامه و بودجه» در کانون برگزار شد، مسعود ناظمی ابیانه معاون «توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون» این معاونت را مجموعه‌ای پشتیبانی‌کننده از فعالیت‌ها و تولیدات کانون خواند و گفت اگر فعالیت‌های این بخش به خوبی انجام شود مشکلات مجموعه کمتر خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت بخش مالی کانون و قرار گرفتن آن در فهرست 10 شرکت اول دولتی کشور به لحاظ دقت و شفافیت ارایه‌ی صورت‌های مالی، این امر را نتیجه‌ی تلاش همکاران ستادی و استانی در حوزه‌ی مالی کانون برشمرد.

ناظمی در پایان گفت: که ارتباط و تعامل مناسب بین امور مالی و برنامه و بودجه باعث می‌شود تا بودجه‌بندی کانون به صورت علمی و بر مبنای عملکرد تدوین شود و این مساله، کانون را در رسیدن به اهداف فرهنگی خود کمک خواهد کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: انسانی ، کانون ، کمالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار