درخشش گروه آوازی تهران در تالار وحدت استقبال تماشاگران و هواداران این گروه موسیقایی را در برداشت.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران دومین شب از اولین دوره "جشنواره موسقی رنگ" با اجرای "گروه آوازی تهران" به سرپرستی "میلاد عمرانلو" شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد.

"گروه آوازی تهران" قطعه آغازین خود را با تشویق گرم تماشاگران شروع و پس از اجرای این قطعه "وحید تاج" خواننده گروه برای اجرای قطعه دوم به صحنه آمد. 

"وحید تاج" به همراه "گروه آوازی تهران" در ابتدا قطعه‌ای را در ستایش ایران و سپس قطعه "دختر کولی" را اجرا کرد و پس از آن "تاج" با تشویق تماشاگران و به همراه "میلاد عمرانلو" از صحنه خارج و قطعه ای توسط اعضای گروه اجرا و بازهم "وحید تاج" به صحنه آمده و قطعه "دلشدگان" را اجرا کرد.

تاج و "گروه آوازی تهران" در ادامه برنامه قطعه را "جاویدان ایران" در وصف ایران اجرا کردند که با استقبال و تشویق بی نظیر تماشاگران مواجه شد.

پس از اجرای این قطعات این گروه به سراغ موسیقی نواحی آذربایجان رفته و در ابتدا قطعه "ساری گلی" را اجرا کردند.

"گروه آوازی تهران" پس از "ساری گلی" قطعه شاد آذری را به عنوان اختتام بخش اول کنسرت به مخاطبانشان هدیه کردند.

برخلاف بخش اول کنسرت که "گروه آوازی تهران" به موسیقی سنتی و نواحی ایران تمرکز داشت در بخش دوم "میلاد عمرانلو" و گروهش تمرکز خود را بر روی موسیقی فیلم و آلبوم "وکاپلا2" معطوف کرد وپس از اجرای قطعه اول اجرای موسیقی فیلم "پدرخوانده" تشویق تماشاگران را به همراه داشت و پس از این اثر "گروه آوازای تهران" چند قطعه موسیقایی دیگر از فیلم های بزرگ سینمایی را اجرا کردند تا این که نوبت به قطعه "گنجشکک اشی مشی" قطعه ای پرخاطره برای حاضران در تالار وحدت رسید.

در ادامه اجرای "گروه آوازی تهران" یکی از اعضا به خارج از صحنه رفته و با آغاز موسیقی در هیبت زورو قهرمان نقاب دار وارد شد، که این امر نشان دهنده اجرای موسیقی فیلم زورو بود و در ادامه هم "میلاد عمرانلو" در شکل و شمایل یک کابوی وارد صحنه و به همراه گروه موسیقی فیلم "خوب، بد، زشت" را نواختند.

قطعه "خوب، بد، زشت" بنا بود که قطعه پایانی کنسرت باشد اما تشویق بی امان تماشاگران باعث شد که با روی صحنه آمدن "وحید تاج" قطعه "جاویدان ایران" دوباره اجرا شود و در ادامه "وحید تاج" گفت: بنده برای تشکر به روی صحنه آمدم و قرار نبود که اجرا کنم.

پس از آن "میلاد عمرانلو" عنوان کرد: من عادت ندارم زیاد صحبت کنم اما جا دارد از شرکت "هامین گستر آریا" بابت برگزاری اولین جشنواره رنگ موسیقی و حمایت از گروه های موسیقی تشکر کنم.

پس از اتمام سخنان "میلاد عمرانلو" گروه آوازی تهران این بار قطعه ای انگلیسی زبان را در تالار وحدت اجرا کرد و پس از آن موسیقی کارتون "فوتبالیست ها" را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل اجرا کردند.

در انتها تشویق تماشگران به گونه ای بود گروه آوازی تهران تا چند دقیقه بر روی صحنه ایستاده و به هواداران خویش ادای احترام می کردند.

در این برنامه هنرمندانی چون "سروش صحت"، "بهروز بقایی"، "محمدرضا هدایتی"، "محمدرضا صدر"، "هوتن شکیبا"، "هوشنگ گلمکانی"، "پدرام فریوسفی"، "محمد لقمانی" و "هانیبال یوسف" حضور داشتند.

اجرای گروه آوازی تهران یکی از ساکن ترین اما پرانرژی، نو، جذاب و دیدنی ترین کنسرت های موسیقی برگزار شده در سال 93 در تالار وحدت بود و اگر تبلیغات بیشتر و گسترده تری درباره این کنسرت صورت می گرفت مسلما استقبال مخاطبان از این گروه آوازی بیش از این ها می شد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار