مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند از فروش آزمایشی فروشگاه شهروند ایران زمین در روز سه شنبه و در آستانه روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قدرت‌الله گودرزی در خصوص بهره برداری آزمایشی از فروشگاه شهروند ایران زمین در روز سه شنبه اظهارکرد: این فروشگاه شعبه‌ای از شهروند است که دارای جزیره سلامت است.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه در آستانه روز میلاد مهدی موعود(عج) در تمامی فروشگاه‌های شهروند در مناطق 22گانه تخفیف 20 درصدی اعمال می‌شود، ادامه داد: این تخفیف به مناسبت نیمه شعبان است.

وی با بیان اینکه تا یک ماه آینده شعبه جدید دیگری از فروشگاه شهروند افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در این فروشگاه نیز تمامی امکانات فروشگاه‌های شعب دیگر لحاظ شده است.

گودرزی درباره جوایز ویژه فروشگاه‌های شهروند که چند دستگاه خودرو بود که در این هفته طی مراسمی به برندگان تحویل می‌شود هم خاطرنشان کرد: این جشنواره با تخفیف 5 تا 35 درصدی از اسفندماه آغاز شده بود که تا 15فرودین ماه با شعار نسیم نوروزی و با 10هزارکالا اجرا شد.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند همچنین ادامه داد: در جشنواره نوروزی 15 دستگاه خودرو به برندگانی که به قید قرعه حایز دریافت جوائز شده‌اند، اهدا می‌شود. از این تعداد 7دستگاه را شهروند و 8 دستگاه را تامین کننده‌های دیگر تامین کرده‌اند. همچنین 1393 جایزه هم از قبیل کالا و لوازم منزل به شهروندان هدیه داده شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فروش ، فروشگاه ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار