رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان فیروزکوه بر لزوم احداث محیط‏ بانی در منطقه گردشگری تنگه‏‌ واشی تاکید کرد.

رضا کرمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: منطقه گردشگری تنگه‏‌ واشی جزو آثار طبیعی ملی مصوب دولت است و برای حفظ بهتر از این اثر تاریخی به احداث یک واحد در این منطقه نیاز است.

وی ادامه داد: پروژه‌‏ های اداره حفاظت محیط زیست مستمر است و شامل حفاظت و احیای زیستگاه‏‌ ها و زیست‌‏ بوم‌‏ ها از طریق زمین و هوا، حفاظت و تکثیر گونه‏‌ های گیاهی و جانوری در معرض خطر و تهدید و احداث، تعمیر و تجهیز پاسگاه‌‏ های محیط بانی است.

کرمی سایر پروژه‏‌ ها را شامل اجرای مدیریت پاکسازی، احیا و کنترل آلودگی آب، خاک، هوا و صوت، ارتقا و نگهداری ایستگاه‏‌ های ثابت و سیار سنجش و پایش آلودگی‌‏ های آب، خاک و هوا، آموزش و تنویر افکار عمومی با هدف ارتقای فرهنگ محیط زیست دانست.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: تمام این پروژه‌‏ ها در مجموع تنها با اعتباری معادل 730 میلیون ریال اجرا می ‏‌شود.

کرمی افزود: با توجه به وسعت کار و فعالیت در این منطقه و اعلام مواردی از مشکلات ضروری شهرستان فیروزکوه، اعتبار اعلام شده برای اجرای پروژه‌‏ ها کافی نیست و مسئولان برای افزایش اعتبار سال 93 ما را مساعدت و یاری کنند/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.